hulp

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hulp

hallo zou iemand mij advies kunnen geven over mijn bulk schema ik ben glazenwasser werk 6 dagen per week train na me werk en heb sneller spijsvertering.

7.30

halve liter melk (mager)
    met havermout
    plus shake (eiwit0

10.30

2 boterhammen bruin met tonijn salade (zelfgemaakt)
    1 banaan
    250 ml melk (mager) met 125 gr mix haverzemelen brinte havermout tarwe iets en eiwit poeder

12.00

2 bruine boterhammen met ton.sal.
    banaan
    250 ml melk (mager) met 125 gr mix zie hierboven

14.00

halve liter vruchtensap
    2 vis olie pillen 3 multi man vit en min
    2 bruine boterhammen met ton. sal.

115.45

aanbevolen gebruik van: aminozuren dextrose en assault

16.15 workout ma,di,do,vrij
    17.15 eind workout
    17.30 dextrose amino en shake eiwit

18.30 avond eten wat de post schaft (puree pasta groente enzo..)

21.00 500 gr magerekwark met scheutje roos vise

3806 cal
    383 eiwit
    84.4 vet totaal
    36.8 vet verz
    khd 544.1

iemand suggesties ben altijd op locatie aan het werk dit was naar mijn inzichthet meest prakties hoor graag wat tips en aanmerkingen alvastbedankt
    en train massa mijn bedoeling is flinker worden.

groetjes

oja creatine is net voorbij moet even 5 weekjes wachten weer

Comment

Goede keuze uit producten. Alleen die vructhensap zou ik verplatsen met een echte stuk fruit en om te drinken gewoon water of melk.
      Je bent vergeten om te melden hoe veel je weegt en je vet percentage.

Comment

Ok thnx uh weeg nu 81 185 cm vet 19 procent

Comment

ik neem sowieso altijdhalve liter water mee en verruil de vruchtensap met rose vise met water. dus liter water plus de liter die ik drink met me dextrose enzo. en de vetpercentage heb ik fout gemeten denk ik las net op de beschrijving van de metertje dat je hoger moet meten. is de schema verder goed zijn denk ik meer cal dan 3800 heb de shake met dextrose enzo niet mee rerekent en denk dat ik bij me kwark nog 2 gekookte eieren neem of wordt dat 2 much ?

Comment

hier kan je uitrekenen wat je nodig hebt.
            link: Voedingsbehoefte.nl - Trainingsschema's, Afvallen, Aankomen, Sporten

Comment

ok thnx heb het net uitgerekend 3300 cal zit met alles erboven vet is 74 en ik kom aan de 87 buiten me avondeten eiwitten 144 ik zit aan de 343 dus is het goed zo om groter te worden of nog iets meer eten ?

Comment

Originally posted by mikemikemike View Post
                ok thnx heb het net uitgerekend 3300 cal zit met alles erboven vet is 74 en ik kom aan de 87 buiten me avondeten eiwitten 144 ik zit aan de 343 dus is het goed zo om groter te worden of nog iets meer eten ?
                als je 3300 kcal hebt uitgerekend en je wilt bulken(aankomen) kan je het beste tussen de 250 tot 500kcal boven je onderhoud zitten.
                Eiwitten is sowieso te veel je moet tussen de 2 en 2,5 gram per kg vet vrije massa dat je hebt.

bron: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...g-schemas.html

Comment

ok thnx dan gaatik even rekenen

Comment

ik heb 164 nodig zo aangepast kom nu met melk kwark en shake op 117 uit denk dat ik de laatste 50 gr wel uit de brinta en de rest van de voeding haal denk je niet iig bedankt voor de hulp

Comment

goed uitrekenen eh ;P ook rekening houden met de biologische waarde van de eiwitten want volgens mij wordt er heel weinig opgenomen van pap en van koe melk 90% en rund vlees 85% weet het niet uit me hoofd.

bron: De biologische waarde van eiwitten > Fitnessnet

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X