Geen energie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by marnop View Post
    Eet nou tussen je ontbijt en middag wat man........ je eet als ontbijt 100gr pap en in de middag 100gr pasta, is totaal 200 gram maak daar 3x 70 gram van in KH bronnen. trust me, is beter. Werkt beter voor je energie en voor je bf% verlaging. En liever zilvervliesrijst dan pasta. Geldt ook voor je eiwitbronnen, verdeel het over meer maaltijden. Zoveel in 1 keer heeft geen nut.
    +1.

Comment

uiteraard gaan je spieren voller worden. je vult lekker je glycogeen aan, en je spieren lopen dus lekker vol.

je voeding vandaag was zeker niet ideaal, maar daar komt verandering in vanaf morgen.

e200, k300, v80. was je target toch?
      probeer dan 5 maaltijden ervan te maken + 1 eiwitten shake na je training.

35g eiwitten per maaltijd.
      15g vetten per maaltijd.
      koolhydraten 70g per maaltijd (laatste maaltijd enkel 20) = totaal 300.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ok ben met het volgende gekomen, tis nog altijd niet helemaal in orde.

maaltijd1: 100 gr brinta + 400 ml magere melk + 30 gr whey

Kcal: 571
        e:47
        k:87.5
        v:4

Dus daar zou ik dan beter 70 gr van maken en dan rond 10 uur nog eens 70 gr maar dan zonder de whey bij?

maaltijd 2 of 3: 100 gr pasta + 200 gr zalm + 200 gr broccoli

kcal: 776
        e: 63
        k: 76.6
        v: 11.7

tussendoor: 30 gr cashew noten

kcal: 175
        e: 5.3
        k: 5.4
        v: 14.4

maaltijd 4: 100 gr nasi goreng + 200 gr kipfilet + 2 eetlepels ketchup

kcal: 468
        e: 48
        k:40
        v: 12.5

Shake 30 gr whey + 400 ml magere melk

Kcal: 246
        e: 36
        k: 22.5
        v: 2.0

slapen: 500 gr kwark

kcal 245
        e: 34
        k: 24
        v: 2.1

Totaal: 2481 kcal
        e: 233 gr
        k: 256 gr
        v: 47 gr

Zou dus nog een kleine 300 kcal moeten hebben en mijn vetten zijn nog wat te laag.

Maaltijd 1 en 2 opsplitsen en 70 gr brinta smorgens en om 10 uur ook nog eens 70 gr brinta? Dan komen er nog eens in totaal 250 kcal bij, zit ik ongeveer op 300 gr kh 250 gr eiwitten 50 gr vetten.

Vanaf morgen wissel ik de pasta om met zilvervliesrijst, voor morgen is het allemaal al klaar gemaakt dus kan niet meer veranderen.
        Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Ook nog even een vraagje ivm dit voedingsschema. Kan ik gewoon hetzelfde eten op niet trainingsdagen? Want ben aan het cutten en ik denk dat dit dan te veel is om te cutten op een niet trainingsdag?
          Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

pak een 50g walnoten bij je laatste maaltijd en dan is je schema wel goed.
            dan zit je aan je kcal waarden die je nodig hebt.

Jij at hiervoor toch ook op trainings en op niet trainingsdagen 2700 kcal en bent daarop afgevallen, waarom nu dan niet?

je target om te cutten ligt rond de 2700 kcal. je kan daar op trainingsdagen iets boven zitten (door iets meer koolhydraten te eten), en op rustdagen iets minder door er iets onder te zitten.

je zou dan iets krijgen als:
            trainingsdagen 2900: e200, k350, v80
            rustdagen 2500: e200, k250, v80

kan wat extra toevoegen, maar je gaat ook zonder dit te doen vooruitgang boeken.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Originally posted by dynobet View Post
              pak een 50g walnoten bij je laatste maaltijd en dan is je schema wel goed.
              dan zit je aan je kcal waarden die je nodig hebt.

Jij at hiervoor toch ook op trainings en op niet trainingsdagen 2700 kcal en bent daarop afgevallen, waarom nu dan niet?

je target om te cutten ligt rond de 2700 kcal. je kan daar op trainingsdagen iets boven zitten (door iets meer koolhydraten te eten), en op rustdagen iets minder door er iets onder te zitten.

je zou dan iets krijgen als:
              trainingsdagen 2900: e200, k350, v80
              rustdagen 2500: e200, k250, v80

kan wat extra toevoegen, maar je gaat ook zonder dit te doen vooruitgang boeken.
              Ok, enorm bedankt dyno!

Heb me gisteren gewogen om dit schema uit te testen en zat op 80.3 kg, dus ga me morgen en overmorgen wegen eens kijken wat het zegt.

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                Ok, enorm bedankt dyno!

Heb me gisteren gewogen om dit schema uit te testen en zat op 80.3 kg, dus ga me morgen en overmorgen wegen eens kijken wat het zegt.
                zoals ik ook al eerder zei, worden je glycogeen voorraden eerst aangevuld, waardoor je aan zult komt. (je spieren worden voller).

beter weeg je je pas over een week.
                weegt je dan 2 weken lang dagelijks, en kijkt of de tendens dalend is.

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                  zoals ik ook al eerder zei, worden je glycogeen voorraden eerst aangevuld, waardoor je aan zult komt. (je spieren worden voller).

beter weeg je je pas over een week.
                  weegt je dan 2 weken lang dagelijks, en kijkt of de tendens dalend is.
                  Ok zal ik vanaf nu dan doen.

Ben vanmorgen al op de weegschaal gaan staan en woog 79.9 kg. Dus is 400 gr af. Ga dit schema nu even aanhouden en zien of ik weer wat bij kom of dat mijn gewicht blijft dalen. Vind 400 gr wel wat veel per keer en dan zal ik mijn kh nog wat omhoog doen.

Nu naar werk!

Comment

Originally posted by blue_eye View Post
                    Ok zal ik vanaf nu dan doen.

Ben vanmorgen al op de weegschaal gaan staan en woog 79.9 kg. Dus is 400 gr af. Ga dit schema nu even aanhouden en zien of ik weer wat bij kom of dat mijn gewicht blijft dalen. Vind 400 gr wel wat veel per keer en dan zal ik mijn kh nog wat omhoog doen.

Nu naar werk!
                    gewicht kan altijd met een kilo ofzo per dag schommelen, daarom kijk je naar de tendens per week ofzo.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X