bulk schema 5000 kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• bulk schema 5000 kcal

Hallo allemaal,

Ik heb ook al een ander topic hierover geopend, maar daar reageert helemaal niemand. Dus daarom nog een topic.
    (Link naar andere topic: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...ema-check.html hier staat ook iets meer info in over mij)
    Wat vinden jullie van dit schema? Ik zet uitermate slecht vet aan, en kom sowieso moeilijk aan. Voorheen met een 4100kcal schema gewerkt maar hier boekte ik geen progressie meer mee.

wat vinden jullie van het schema?

groeten,
    Attached Files
    Huidig: 92.5kg, 186cm 14% (schatting adv de spiegel)
    Doel eind 2015: 100kg
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/57190-niecks-log-naar-95-kg.html

zou zeker wat meer in je vet bronnen variëren, je haalt nu alles uit pinda's en wat chocomelk.

ik zou chocomel alleen drinken rond de training, op andere momenten is het wel een erg veel suikers.

je eet om 9 uur een pot kwark en een uur erna een proteine shake, beetje te veel van het goede. neem een deel van de whey bij je ontbijt erbij en een klein schepje door je kwark(is kwark ook gelijk lekkerder)
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik haal toch ook nog veel vetten uit kaas en rundvlees?
      Ik weet niet of die suikers voor mij veel uitmaken, ik vind mezelf op het moment te droog want de aders op mijn onderarmen liggen er bijna bovenop als ik het warm heb. Dus iets meer vet erbij kan geen kwaad.

Over die whey 's avonds, is idd een goede suggestie. Maar nu blijkt uit de praktijk dat ik die shake vaak niet neem, omdat ik eerder ga slapen. Of dat ik die pas 3-4 uur later neem omdat ik laat slaap, in dat geval maakt het niet veel uit denk ik toch?

Comment

Dit schema is een aanpassing van je vorige schema. Ben je dat vorige schema al aan het gebruiken? Zo ja, wat voor invloed heeft het tot nu toe op je? De reden dat ik dit vraag is dat je dagtotaal zoveel hoger is dan de target die je op regel 9 invult.
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Dit schema is een aanpassing van je vorige schema. Ben je dat vorige schema al aan het gebruiken? Zo ja, wat voor invloed heeft het tot nu toe op je? De reden dat ik dit vraag is dat je dagtotaal zoveel hoger is dan de target die je op regel 9 invult.
          dat vorige schema klopte niet, daar zat ik veel te hoog in de eiwitten. een dag dronk ik iets te weinig water (alsnog 3L ofzo) en ik kreeg meteen last van mijn nieren.
          Die target rekent hij zelf uit, daar kijk ik ook niet echt naar want dit is niet van toepassing voor mij, als ik naar die target zou eten val ik waarschijnlijk af.
          Nu heb ik dus eiwitten wat omlaag en koolhydraten wat omhoog gedaan, ik denk dat dit beter is voor mij. Vorige week ben ik ziek geweest dus toen heb ik het niet voor elkaar gekregen om me eraan te houden. Vrijdag is het in mijn rug geschoten dus dat is ook mooi klote, nu gaat het weer wat beter maar squatten, deadliften en barbell rows zal er nog niet in gaan zitten dus de 5x5 stronglifts laat ik even zitten. Ik ga nu een soort van aangepaste split doen met de oefeningen die ik wel kan doen met mijn rug.

Comment

een dag dronk ik iets te weinig water (alsnog 3L ofzo) en ik kreeg meteen last van mijn nieren.
            En je hebt maar 3200 kcal nodig voor bulk geeft dat excel bestand aan, en je eet 5000 en komt niet bij... Is het niet een idee om eens langs de dokter te gaan? Want als je 3 liter zou drinken zou je zowiezo geen last van je nier moeten krijgen direct.
            En misschien heb je wel een lintworm of iets dergelijks?
            Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
              En je hebt maar 3200 kcal nodig voor bulk geeft dat excel bestand aan, en je eet 5000 en komt niet bij... Is het niet een idee om eens langs de dokter te gaan? Want als je 3 liter zou drinken zou je zowiezo geen last van je nier moeten krijgen direct.
              En misschien heb je wel een lintworm of iets dergelijks?
              dit gaat niet over die 5000 kcal waar ik niet mee bijkom maar de 4000 van het vorige schema. Dit kan best dat ik hier niet mee aankom aangezien ik altijd moeilijk gewicht aan kom vanwege een snelle spijsvertering.
              3 liter water kan best te weinig zijn als je bijna 500 gram eiwit eet.

Comment

met dat schema waar ik 5200 kcal in at, en waar de ekv verhoudingen niet goed lagen (die met de bijna 500 gram eiwit). Met dat schema ben ik 1 kg aangekomen in relatief korte tijd. Maar dit nieuwe schema hoort dus een verbetering te zijn van het vorige schema, met een betere ekv verhouding.

Comment

Originally posted by Nieck01 View Post
                  met dat schema waar ik 5200 kcal in at, en waar de ekv verhoudingen niet goed lagen (die met de bijna 500 gram eiwit). Met dat schema ben ik 1 kg aangekomen in relatief korte tijd. Maar dit nieuwe schema hoort dus een verbetering te zijn van het vorige schema, met een betere ekv verhouding.
                  Dan kijk het even aan of je bij komt ervan, maar 't klinkt mij niet gezond in de oren om eerlijk te zijn. Omdat je toen ook al 800 boven een normale bulk zat. Met die eiwitten en drinken daarnaast ben ik niet zo op de hoogte

Succes ermee!
                  Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X