Natriumgehalte???

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Natriumgehalte???

Hallo allemaal,

De afgelopen weken heb ik me HELEMAAL scheel zitten lezen op diverse forums (m'n pa en ma zitten met hun oren te klapperen als ik over voeding begin). Bodynet is daarbij toch wel een beetje mijn favoriet geworden dus vandaar dat ik hier even 1 en ander in de groep wil gooien.

-Stats: Ik ben 1.93m, weeg 90 Kg en heb een bf% van 16.

-Doel: massa aanzetten en behouden.

-wijze: vijf keer in de week sporten op de sportschool (ik train al een jaar thuis met dumbbels en dergelijke, maar heb me nooit zo verdiept in voeding enzo).

-caloriebehoefte: +/- 2200 Kcal.

-bulkvoeding-behoefte: 3000 Kcal.

-zes eetmomenten op een dag.

Ik heb uitgerekend wat ik tot op heden zo ongeveer binnenkreeg op een dag. Dat lag gemiddeld rond de 2215 Kcal. Als ik daarbij zwaar wil gaan trainen zou ik mijn caloriebehoefte met 1.9 of 2 moeten vermenigvuldigen. Dat komt dus uit op dik 4400 Kcal. Om daar een beetje naartoe te werken (in 1 keer overstappen lijkt me niet de manier) ga ik dus de komende periode bulken met 3000 Kcal per dag. Ik heb inmiddels een eetmeter op de pc staan en daar heb ik mijn eetschema per dag in gezet (40% koolh. 40%eiwit 20% vet).  
    Ook een trainingsschema heb ik inmiddels staan (deels gepikt van anderen en deels zelf aangepast).
    Met een koelkast vol met kipfilet, groente, kwark, ananas, lijnzaadolie, magere melk en weet-ik-veel-wat-ik-allemaal-nog-meer-heb-gelezen-hier, een weegschaaltje voor in de keuken en een emmer met vijf kilo whey-proteine wil ik de komende tijd kei- en keihard aan de slag gaan met sporten (door alle info die ik hier vandaan heb word ik bijna een Bodynet-projectje).