mijn 1e voedingsschema, jullie tips/adviezen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn 1e voedingsschema, jullie tips/adviezen?

Hierbij mijn eerste voedingsschema. Ik zit wat onder de aanbevolen 3000 en ik weet niet wat nu verstandig is: toch aanvullen naar de 3000 of meer, of zo laten. Ik wil zeker vet kwijt, aan de andere kant wil ik ook spieropbouw. Ik heb overigens geen hongergevoel.

Ik train 3-4 keer in de week in de ochtend (krachttraining) en doe elke dag cardio (45-60 minuten). Ben nu rustig mijn trainingen aan het opbouwen zodat mijn lichaam kan wennen.

's ochtends neem ik een vitaminetablet (centrum) en 's middags een appelazijncapsule en Udo’s Choice Ultimate Oil Blend voor de goede vetten.

tips/adviezen zijn uiteraard welkom
    Attached Files
    Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

EKV 44/40/16? 4 shakes per dag?

Comment

nou, niet helemaal,

de whey zit in mijn pannenkoekjes en gaat in de kwark erbij. Dus niet echt shakes. En er stond nog ergens 25 gr, dat moet 15 zijn. Maar ik vraag dus ook tips/adviezen vooral omdat ik beetje zweef tussen vet verliezen en spiermassa bouwen. Daarom denk ik dat het dan wellicht een idee is om wat hoger in de eiwitten te gaan zitten. Maar wellicht is dat onzin.
      Why so serious?

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
        Ik wil zeker vet kwijt, aan de andere kant wil ik ook spieropbouw.
        Als je <15% zit eerst spieropbouwen en rond de 3400-3500 gaan zitten.
        Als je >15% zit met je vet% eerst cutten rond de 2300-2400 gaan zitten en raadzaam rond de 10% te stoppen vervolgens clean te 'bulken' als je bang bent voor vetopbouw.

Comment

Thanks, ik zit duidelijk nog wel boven de 15% dus dat wordt dan eerst cutten.
          Why so serious?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X