Hallo;
Na mijn introductie gelijk een eerste post:
Al bijna een maand houd ik bij wat ik eet; om zo meer zicht te krijgen of ik wel goed genoeg eet. Mijn doel is om 1) een gezonder lichaam te krijgen, dus minder suiker, transvetten, veel groenten en 2) een strak lichaam te krijgen.
Vanuit alle topics hier heb ik begrip dat ik mijn KCAL inname 500KCAL lager moet zitten om het vet weg te krijgen. Mijn progressie houd ik bij door middel van foto's; om de week maak ik een foto van mijn zijkant & voorkant. Het lijkt over het algemeen wat strakker te worden; maar eigen bedrog zit in een klein hoekje.
Graag laat ik me adviseren door jullie.
Activiteit: CrossFit 3/4 keer in de week, over het algemeen in de ochtend.
Kunnen jullie een advies geven over hoe ik nu eet? Ik heb geprobeerd het zo netjes mogelijk te loggen.
Wat ik eet Link: https://docs.google.com/spreadsheet/...WhudEtGMVd2VlE
Dagindeling
06:30 Wekker,
06:40 30 Gram Isolaat Shake
07:00 Fietsen naar CF Box
07:30 - warm up + instructie
07:50 - de oefeningen (gem 25 minuten)
08:25 - cooling down
09:00 30 Gram Isolaat Shake
12:15 - Lunch (zie schema, soms groente hap van avond eerder, soms ordinair brood met salami)
16:00 - Eventueel bak kwark om honger gevoel te stillen of wat nootjes
18:30 ± 19:00 Avond eten
Op dagen dag ik niet train ontbijt ik met vaak met gebakken eitjes.
Het bakken van eieren / vlees probeer ik zoveel mogelijk in kokosolie te doen.
Ben benieuwd naar jullie suggesties.
Na mijn introductie gelijk een eerste post:
Al bijna een maand houd ik bij wat ik eet; om zo meer zicht te krijgen of ik wel goed genoeg eet. Mijn doel is om 1) een gezonder lichaam te krijgen, dus minder suiker, transvetten, veel groenten en 2) een strak lichaam te krijgen.
Vanuit alle topics hier heb ik begrip dat ik mijn KCAL inname 500KCAL lager moet zitten om het vet weg te krijgen. Mijn progressie houd ik bij door middel van foto's; om de week maak ik een foto van mijn zijkant & voorkant. Het lijkt over het algemeen wat strakker te worden; maar eigen bedrog zit in een klein hoekje.
Graag laat ik me adviseren door jullie.
Activiteit: CrossFit 3/4 keer in de week, over het algemeen in de ochtend.
Kunnen jullie een advies geven over hoe ik nu eet? Ik heb geprobeerd het zo netjes mogelijk te loggen.
Wat ik eet Link: https://docs.google.com/spreadsheet/...WhudEtGMVd2VlE
Dagindeling
06:30 Wekker,
06:40 30 Gram Isolaat Shake
07:00 Fietsen naar CF Box
07:30 - warm up + instructie
07:50 - de oefeningen (gem 25 minuten)
08:25 - cooling down
09:00 30 Gram Isolaat Shake
12:15 - Lunch (zie schema, soms groente hap van avond eerder, soms ordinair brood met salami)
16:00 - Eventueel bak kwark om honger gevoel te stillen of wat nootjes
18:30 ± 19:00 Avond eten
Op dagen dag ik niet train ontbijt ik met vaak met gebakken eitjes.
Het bakken van eieren / vlees probeer ik zoveel mogelijk in kokosolie te doen.
Ben benieuwd naar jullie suggesties.
Comment