Originally posted by pescatore
View Post
vasten
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Het is goed te merken wie de wat ouderen en wie de jongeren op dit forum zijn....."Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
Originally posted by Deeveehaa View PostHet is goed te merken wie de wat ouderen en wie de jongeren op dit forum zijn.....Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by pescatore View PostWeet ik niet hoor. Ik denk niet dat de jaren je veel wijsheid brengen bij dit soort dingen. Althans, ik spreek voor mezelf. Het vlakt hooguit wat scherpe kantjes eraf. Maar laten we er maar over ophouden en ontopic proberen te blijven.
Maar ik zie vaker reacties van jou waar ik me in herken. Heeft zeker ook met leeftijd te maken."Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger
Comment
-
I Love The Lord- Whitney Houston Live (one of her finest performances) - YouTube
Pater dikke dik met zijn dikke pens.
Ik vind al die geloven best wel schijnheilig:P
Maar dat heb ik ook met kerstfeest en op begravenisse
Comment
-
Originally posted by Deeveehaa View PostGaat dit nog ergens over dan....?
Maar ik zie vaker reacties van jou waar ik me in herken. Heeft zeker ook met leeftijd te maken.
Net 5.8km in 24.11min gedaan. Das dan wel weer leuk Ramadan of nietBegeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Mrlilbaros12 View PostIslam zaait alleen maar haat PUNT.
zoals ik van veel mensen hoor staat dit in de islam '' ongelovige moeten onhoofd worden '' WTF?
vrouwen MOETEN een hoofddoek op, dat is toch niet normaal man.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Kabouters zijn ook stout. Ze werken niet en vervuilen het bos. Niet?! Weleens een kabouter met een baan gezien dan? En die puntmutsen. Móeten ze ook op.
Hou op aub en ga een paar kokosnoten op je hoofd kraken gast...Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Mrlilbaros12 View PostIslam zaait alleen maar haat PUNT.
zoals ik van veel mensen hoor staat dit in de islam '' ongelovige moeten onhoofd worden '' WTF?
vrouwen MOETEN een hoofddoek op, dat is toch niet normaal man.
Maar de doorsnee modernere moslim zal zo niet denken.
Het voorbeeld van de hoofddoek: natuurlijk zijn er vrouwen die dat moeten "van hun man", maar veel vrouwen kiezen daar écht zelf voor. Het staat in de Koran en als je daarin gelooft, is dat iets dat je zelf wilt. Zolang het een keuze is om het te dragen zonder dwang van wie dan ook, is dat voor mij prima. Als "wij" ze op gaan leggen dat het niet mag, is dat net zo goed dwang. Mooi vind ik het niet en mijn ding zal het niet zijn, maar zolang het hun eigen keus is....."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by BarBrotherwtf lul je fucking mongool
dat zeggen mensen die islam als license to kill gebruiken er staat nergens dat ongelovigen onthoofd moeten worden, jij hebt zeker alleen maar fitna gezien en baseer je gelijk alles daarop wtf suck dick
Zo geef je weer een goed voorbeeld, he."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Beaudien View PostDat is niet de Islam, dat zijn extremistische islamieten. En ja, dat is foute boel.
Maar de doorsnee modernere moslim zal zo niet denken.
Het voorbeeld van de hoofddoek: natuurlijk zijn er vrouwen die dat moeten "van hun man", maar veel vrouwen kiezen daar écht zelf voor. Het staat in de Koran en als je daarin gelooft, is dat iets dat je zelf wilt. Zolang het een keuze is om het te dragen zonder dwang van wie dan ook, is dat voor mij prima. Als "wij" ze op gaan leggen dat het niet mag, is dat net zo goed dwang. Mooi vind ik het niet en mijn ding zal het niet zijn, maar zolang het hun eigen keus is.....Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
ik maakte deze topic om een beetje informatie te krijgen van mensen die er ervaring mee hebben, want dit is voor mij nieuw om tijdens de ramadan te trainen, in plaats van tips of menigen etc. krijg ik dit soort reacties ?? beter om deze topic gewoon te sluiten.
Tog bedankt iedereen die serieus mijn vraag heeft beantwoord etc.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...16 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-