vasten

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by pescatore View Post
    Misschien moet je mensen in hun waarde laten en niet alles proberen te weerleggen met een paar Sesamstraat-stellingen. De intonatie in je post is erg oneerbiedig en neigt naar neerbuigend. De tekst "ik wil niet discrimineren ofzo" doet daar weinig aan af.
    Ik heb er ook mijn mening over maar heb niet de arrogantie te denken dat ik daarmee het gelijk aan mijn kant heb.
    Deze tekst zegt ook heel veel over de algemene ontwikkeling van deze jongen.
    Train hard or go hormone

Comment

Het is goed te merken wie de wat ouderen en wie de jongeren op dit forum zijn.....
      "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
        Het is goed te merken wie de wat ouderen en wie de jongeren op dit forum zijn.....
        Weet ik niet hoor. Ik denk niet dat de jaren je veel wijsheid brengen bij dit soort dingen. Althans, ik spreek voor mezelf. Het vlakt hooguit wat scherpe kantjes eraf. Maar laten we er maar over ophouden en ontopic proberen te blijven.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
          Weet ik niet hoor. Ik denk niet dat de jaren je veel wijsheid brengen bij dit soort dingen. Althans, ik spreek voor mezelf. Het vlakt hooguit wat scherpe kantjes eraf. Maar laten we er maar over ophouden en ontopic proberen te blijven.
          Gaat dit nog ergens over dan....?

Maar ik zie vaker reacties van jou waar ik me in herken. Heeft zeker ook met leeftijd te maken.
          "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

I Love The Lord- Whitney Houston Live (one of her finest performances) - YouTube

Pater dikke dik met zijn dikke pens.
            Ik vind al die geloven best wel schijnheilig:P

Maar dat heb ik ook met kerstfeest en op begravenisse

Comment

Originally posted by Deeveehaa View Post
              Gaat dit nog ergens over dan....?

Maar ik zie vaker reacties van jou waar ik me in herken. Heeft zeker ook met leeftijd te maken.
              We kunnen altijd nog een ouwe lullen topic maken .

Net 5.8km in 24.11min gedaan. Das dan wel weer leuk Ramadan of niet

Comment

Islam zaait alleen maar haat PUNT.
                zoals ik van veel mensen hoor staat dit in de islam '' ongelovige moeten onhoofd worden '' WTF?
                vrouwen MOETEN een hoofddoek op, dat is toch niet normaal man.

Comment

Geert is aan het fitnessen geslagen. Zeer goed Geert, gezond bezig!

Comment

Originally posted by Mrlilbaros12 View Post
                    zoals ik van veel mensen hoor staat dit in de islam '' ongelovige moeten onhoofd worden '' WTF?
                    Ik bel de politie
                    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Kabouters zijn ook stout. Ze werken niet en vervuilen het bos. Niet?! Weleens een kabouter met een baan gezien dan? En die puntmutsen. Móeten ze ook op.

Hou op aub en ga een paar kokosnoten op je hoofd kraken gast...

Comment

Originally posted by Mrlilbaros12 View Post
                        Dat is niet de Islam, dat zijn extremistische islamieten. En ja, dat is foute boel.
                        Maar de doorsnee modernere moslim zal zo niet denken.
                        Het voorbeeld van de hoofddoek: natuurlijk zijn er vrouwen die dat moeten "van hun man", maar veel vrouwen kiezen daar écht zelf voor. Het staat in de Koran en als je daarin gelooft, is dat iets dat je zelf wilt. Zolang het een keuze is om het te dragen zonder dwang van wie dan ook, is dat voor mij prima. Als "wij" ze op gaan leggen dat het niet mag, is dat net zo goed dwang. Mooi vind ik het niet en mijn ding zal het niet zijn, maar zolang het hun eigen keus is.....
                        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by BarBrother
                          wtf lul je fucking mongool

dat zeggen mensen die islam als license to kill gebruiken er staat nergens dat ongelovigen onthoofd moeten worden, jij hebt zeker alleen maar fitna gezien en baseer je gelijk alles daarop wtf suck dick
                          Nou, deze taal kan ook wel anders.
                          Zo geef je weer een goed voorbeeld, he.
                          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                            Dat is niet de Islam, dat zijn extremistische islamieten. En ja, dat is foute boel.
                            Maar de doorsnee modernere moslim zal zo niet denken.
                            Het voorbeeld van de hoofddoek: natuurlijk zijn er vrouwen die dat moeten "van hun man", maar veel vrouwen kiezen daar écht zelf voor. Het staat in de Koran en als je daarin gelooft, is dat iets dat je zelf wilt. Zolang het een keuze is om het te dragen zonder dwang van wie dan ook, is dat voor mij prima. Als "wij" ze op gaan leggen dat het niet mag, is dat net zo goed dwang. Mooi vind ik het niet en mijn ding zal het niet zijn, maar zolang het hun eigen keus is.....
                            Ga hier toch niet inhoudelijk op in Beaudien....

Comment

Joepie, lekker volstouwen
                              "GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."

Comment

ik maakte deze topic om een beetje informatie te krijgen van mensen die er ervaring mee hebben, want dit is voor mij nieuw om tijdens de ramadan te trainen, in plaats van tips of menigen etc. krijg ik dit soort reacties ?? beter om deze topic gewoon te sluiten.
                                Tog bedankt iedereen die serieus mijn vraag heeft beantwoord etc.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X