Eiwit shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eiwit shake

Ik neem elke ochtend een eiwitshake (Whey concentrate van m-doubleyou) met lijnzaadolie. Kan ik hierdoor vet rond mijn buik krijgen ondanks dat ik onder mij caloriebehoefte zit? Ik ben momenteel aan het 'cutten'.
    Greetingz Kroesuway

als je onder je dagelijkse behoefte zit kan je volgens mij nooit vet aanzetten want je lichaam heeft meer nodig om jou energy vraag te voedden dan dat het binnen krijgtĀ 

Who's the Chef

Comment

Is zoals Been zegt, als je echt onder je behoefte zit kun je in principe geen vet aankomen. Zal zeker niet gebeuren door een shake met lijnzaadolie in de ochtend, tenzij je die combineert met een enorm grote maaltijd zal het gewoon allemaal verbruikt worden.

Comment

Maar waarom zou je geen vet aankunne zetten?
        In zijn geval vast niet maar als jij gewoon 2 keer op een dag eet en in die 2 maaltijden al die cal uithaald en ook nog veel cal uit vet kan je volgens mij gewoon vet aanzetten.
        eat eat eat and look like a freak!

Comment

Uiteraard, maar de vraag was kan ik hierdoor vet aanzetten, door die shake met lijnzaadolie dus.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] ]als je onder je dagelijkse behoefte zit kan je volgens mij nooit vet aanzetten want je lichaam heeft meer nodig om jou energy vraag te voedden dan dat het binnen krijgt
            Maar ik reageerde ook op beens antwoord
            eat eat eat and look like a freak!

Comment

Ok, bedankt voor de antwoorden!
              Greetingz Kroesuway

Comment

Normaal kan je niet vet worden van een eiwit shake met lijnzaadolie, dit zorgt er normaal voor dat uw metabolisme nog sneller zal gaan of zal aanslaan als dit het eerste is wat je tot u neemt.
                Hoeveel kcal zit je dan onder uw behoefte en hoe zien uw maaltijden eruit

Grtz
                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X