Het spoor bijster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Het spoor bijster

.....
    Last edited by GespierdeMug; 27-11-2022, 12:16.
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Heb je een dip brada? Zomersticky lezen man, dat is de basis
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Ja nogal, al gedaan maar weet het echt niet meer..

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Komt wel goed maat, gewoon ff back to the basics!
        gewoon 500 kcal boven behoefte gaan eten, lekker 3 a 4 x split trainen en kijken hoe het gaat.
        Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
        People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
        BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Jonge je komt net van vakantie, dus genoeg leuke dingen gedaan en blijkbaar het trainen niet gemist. Dit is vrij normaal en dat ga ik straks ook meemaken. Maar het beste is om gewoon een nieuw trainingsschematje te maken en het aantal kcal te eten waar je wel langzaam in massa steeg. Je deed het een paar maanden wel goed he met je progressiefoto's
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Klinkt heel tegenstrijdig, maar neem eens een hele week vrij van het trainen, desnoods iets langer, probeer dan voor jezelf weer terug te denken waar het wel en niet goed ging, je training en je voeding kan natuurlijk niet goed op mekaar zijn afgestemd.
            Dat berekenen via die rekenmodules slaan echt nergens op, als ik dat moet geloven moet ik op ruim 4000 cals zitten maar ik zit er echt ver onder, mijn vriendin zou er veel minder moeten eten, maar die eet op haar dieet nog steeds 2500-2600 cals en weegt 70 kilo.
            Zo heb ik 2 atleten waarvan de een op 3800 cals knetterhard en droog werd terwijl die op de wedstrijd 78 stond.
            Maar probeer voor jezelf een plan te maken, terug naar de basis, dat doet elke BBer, de ervaren atleten doen dit net zo goed
            In die week zal je vanzelf ook meer trainingshonger krijgen en ga je als je je plan weer hebt gemaakt met 100% ertegenaan, motivatie bepaald veel als je met maximale intensiteit ertegenaan wilt gaan
            "You are what you eat..."
            That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
              Komt wel goed maat, gewoon ff back to the basics!
              gewoon 500 kcal boven behoefte gaan eten, lekker 3 a 4 x split trainen en kijken hoe het gaat.
              Op trainingdagen wil ik best op 500kcal boven onderhoud gaan, maar hoe zal ik dan rustdagen aanpakken? Ik vind split lekker, maar wil graag spieren 2x per week gaan knallen. Het probleem is echter dat ik liever 3 dan 4 keer per week train dus ub lb wordt dan moeilijk.

Originally posted by kojak View Post
              Jonge je komt net van vakantie, dus genoeg leuke dingen gedaan en blijkbaar het trainen niet gemist. Dit is vrij normaal en dat ga ik straks ook meemaken. Maar het beste is om gewoon een nieuw trainingsschematje te maken en het aantal kcal te eten waar je wel langzaam in massa steeg. Je deed het een paar maanden wel goed he met je progressiefoto's
              Ja ik weet het, maar ook de afgelopen maanden heb ik niet echt het idee dat ik veel massa heb gepakt. Wel veel kracht gepakt omdat ik m'n reps rond de 4-6 hield, maar massa vrij weinig.

Ik wil ook een ander trainingsschema en zou het liefst spieren meerdere keren per week willen trainen alleen 4x per week zit er niet in. Daarnaast is het probleem dat ik niet meer weet wat ik toen allemaal at Het enige wat ik er nog van weet is dat ik op een 3 daagse split trainde met reps rond de 8-12.

@Robbie
              Ik heb dus zojuist 2 weken niet getraind op vakantie En vanavond ga ik weer voor het eerst knallen.

Verder iemand enige idee hoe ik voeding en training aan zal gaan pakken?
              Last edited by GespierdeMug; 24-07-2012, 18:38.

Comment

In een dip? Ga puur op kracht trainen, lekker eten en dan voel je je helemaal top! Groeien zul je ook. Kom naar den donkere kant, we hebben koekjes.

UB/LB kan prima met 3x per week trouwens. stel dat je maandag woensdag en vrijdag traint ziet het er zo uit:

xAxBxAxxBxAxBx

Dus gewoon alternerend.

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
                  In een dip? Ga puur op kracht trainen, lekker eten en dan voel je je helemaal top! Groeien zul je ook. Kom naar den donkere kant, we hebben koekjes.

UB/LB kan prima met 3x per week trouwens. stel dat je maandag woensdag en vrijdag traint ziet het er zo uit:

xAxBxAxxBxAxBx

Dus gewoon alternerend.
                  Ik wilde dus eigenlijk puur op massa gaan nu behalve op de grote 3 oefeningen.
                  Bedankt voor je tip kwa trainen ik ga er eens over nadenken!

Comment

Komt wel goed schatje - YouTube
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                      Ik wilde dus eigenlijk puur op massa gaan nu behalve op de grote 3 oefeningen.
                      Bedankt voor je tip kwa trainen ik ga er eens over nadenken!
                      Op kracht trainen hoeft niet te betekenen dat je minder massa wint hoor! Ik groei het hardst met een krachtschema. Kijk ook eens naar triple bijvoorbeeld, groeit als kool terwijl hij powerlift.

Comment

Zou dit een beetje kloppen met een onderhoud van 2700?

In bulk: 3200 kcal training, 2800 kcal rust
                        In cut: 2500 kcal training, 2100 rust

Training zal iets worden waarbij UB iig 2x per week wordt getraind.

Comment

Jij weet je onderhoud niet . Je bent een tijdje op vakantie geweest en je weet niet wat je daarvoor gegeten hebt(als ik je post net las). Dus pak eerst een x aantal kcal en eet gewoon hetzelfde elke dag en hanteer 1 trainingsschema en vanuit daar kan je verder gaan. Rustdag is dan alleen verschil van je pre workout(of carbs er alleen in)

Comment

Cardio op lege maag doet wonderen

Je moet idd ff je behoefte zien te weten.

En dan voor cut 45%eiwitten/35%kh/20%vet

je zou ook koolhydraten steeds meer kunnen verlageb met de week en kijken hoe je lichaam hierop reageerd. Ochtend cardio ook opvoeren

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post

Training zal iets worden waarbij UB iig 2x per week wordt getraind.
                              En LB niet dan? Je wilt toch massa erbij?

Kom naar den donkere kant, we hebben ook gebak.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X