Het spoor bijster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Burnedice View Post
    Kom naar den donkere kant, we hebben koekjes.
    ........yummie, koek
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Ik krijg de indruk dat je geen doel voor ogen hebt. En daardoor, omdat je geen doel hebt, je niet weet wat je nu zult gaan doen.
      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Alsof het allemaal al niet genoeg was.. lig ik nu voor de 4e dag op bed met een buikgriep. Heb in totaal misschien een kleine 2000 kcal binnen gehad over die 4 dagen. Ik voel me hartstikke leeg en ben bang om op de weegschaal te stappen wetende dat ik weer wat zuurverdiende massa kwijt ben..

Ik heb er serieus over nagedacht om er maar gewoon helemaal mee te stoppen, althans met het moeilijke eten. Ik vind het trainen geweldig dus zal dat zeker niet zomaar opgeven, maar het het vele eten en constant rekening moeten houden met hou ik niet meer vol en past ook gewoon niet in mijn leven. Het is niet meer leuk om wanneer iemand je vraagt om iets leuks te gaan doen, eerst na te moeten denken hoe je dat met je eten aan gaat pakken om daarna pas een antwoord te geven.

Ik denk dat ik het de vakantie zo maar even laat zoals het is en zodra er weer regelmaat in mijn leven zit ik weer strict aan de bak ga. Daarbij begin ik niet meer aan 6x of 8x per dag eten, dat maakt het indelen per maaltijd en tijd alleen maar moeilijker.

@inferno
        Inderdaad LB dus niet 2x, want ik heb geen tijd om 4x te trainen en ik hecht niet zoveel waarde aan massieve benen.. tevens zit dat alleen maar in de weg en mooi vind ik het ook niet.

@ talal
        Je hebt deels wel gelijk denk ik, maar ik schat mijn onderhoud op de 2700 kcal. Op trainingsdag zal ik dan 3200 pakken en op een rustdag 2800.

@niet hier
        Ik heb constant een doel voor ogen gehad, maar ik kom er steeds achter dat ik geen haar dichterbij kom. In kracht wel, maar massa blijft uit en dat is nu juist het gene waar ik het voor doe. Kracht kan je ook krijgen zonder een dieet te volgen.
        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Probeer IF. Dan eet je gewoon bijv van 11uur tot 19uur. Kun je ''s avonds altijd dingen gaan doen want na 19uur hoef je niks meer te eten, kun je daarnaast redelijk uitslapen. Neem je gewoon totaal van 3 maaltijden. VOor mij scheelt dat veel en is t allemaal wat ''makkelijker'''
          BP: 6x80
          SQ: 6x135

Comment

Wilco, Wilco wat maak jij het moeilijk voor jezelf man.
            Je kunt geen 4x pw trainen zeg jij, dat kan natuurlijk. Maar dat wil niet zeggen dat: als jij 3x pw gaat dat je dan 2x je UB moet gaan trainen en maar 1x je LB.
            Je gaat gewoon door met UB-LB-UB-LB enz, welke dag het ook is. Zo moeilijk is dat niet he kerel?

Dan wil je zwaarder worden, dan zal je toch net zo vaak je benen moeten gaan doen als je de rest traint. Je lichaam heeft een natuurlijke balans, en dan zal je weinig UB krijgen als je LB achterblijft.

Dat beetje wat je verliest door je buikgriep: ik snap best wel dat het vrij demotiverend is als je ziet dat je achteruit gaat.
            maar kerel wat je in 4dagen verliest is echt geen spiermassa, het is vocht. Dat heb je met n paar dagen weer aangezuiverd.

Je hebt zo je best gedaan om iets te bereiken, kom op kerel laat je kop niet hangen. Vecht ervoor, ook jij zal bereiken wat je wilt bereiken.

Laat anders even de voeding voor wat het is, en denk na over wat je nu eigenlijk wil. Maar ik zeg, dat het erg jammer is als je nu het erbij laat zitten.....

Comment

Allemaal zo herkenbaar wat jullie delen.
              Heb een nare bobbel in mijn hals, stress gehad van dit ding, op de plek waar het niet hoort, echo punctie enz uitslag, kon van ellende niets eten.
              In oktober operatie.
              Na periode van deze stress een weekje er tussen uit geweest, wat ik goed kon voelen.
              Vorige week nl weer opgepkt waar ik was gebleven.
              Ik worstel altijd met massa.
              Kan me ook niet als vrouw vergelijken met een man, maar ook ik heb mijn doelen.
              Ik heb soms twijfels , maar ga toch maar door, omdat ik ook niet meet terug wil.
              Eten ligt heel gevoelig bij me.
              Ik baal soms van dat alles in het teken staat van mijn eetpatroon.
              Er is altijd een gedoe geweest rondom mijn eetgedrag.
              Stukje controle.
              Ik vraag me wel eens af, of ik krachtraining ben gaan doen, om het eeuwige gevoel van controle verlies wat ik voel als het gaat om mijn lijf, te compenseren.
              Sommige gaan niets meer eten, dat kan ik niet, omdat mijn koppie dit niet toe laat, maar overmatig eten, ook niet, omdat ik de veroodelingen nooit echt kon handelen als jong kind, en puber.
              Nu ligt mijn ziel en zaligheid in kracht en massa.

Comment

Ik was nog niet klaar met het bericht.
                Ik hou mijn massa bij in mijn notebookje en denk wel eens jeeeezzz 38 cm.
                Maar trots ben ik altijd op mijn kracht.
                Ik blijf in ieder geval altijd waar ik gebleven ben als ik dips heb gehad of door omstandigheden niet kan trainen,maar ik ben er gelukkig ook nooit super lang tussen uitgeweest.
                Blessures heb ik nagenoeg niet gekend tot nu toe, dus ik mag van geluk spreken denk ik.
                Ik kan echt niet zonder.
                Het is ook mijn uitlaatklep.
                Al mijn moeites in mijn leventje buffel ik er uit.
                Het zwaar hebben is iets wat ik lekker ben gaan vinden.
                Ik denk wel eens" wat als ik niet meer kan trainen".
                Dat doet wel wat met me.
                Ook vraag ik me wel eens af of ik mijn doelen nu eigenlijk nog wel zo mooi vind.
                Gewoon omdat ik in dit ding verzeild ben geraakt.
                Ik ben er aan begonnen om af te vallen en om me mentaal te verdedigen tegen alle k... opmerkingen die ik als dik kind/puber naar mijn kop gesmeten heb gekregen vroeger.
                Alle dagen als ik weer mijn kilo's pak, dan is dat mijn coping geworden.
                Uiteraard ben ik wel blij met dat mooie lange lijf dat ik heb.
                En boven al dat ik gezond ben.

Ik wilde hier even op reageren, omdat het bij het lezen van deze topic me iets raakte.

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                  Alsof het allemaal al niet genoeg was.. lig ik nu voor de 4e dag op bed met een buikgriep. Heb in totaal misschien een kleine 2000 kcal binnen gehad over die 4 dagen. Ik voel me hartstikke leeg en ben bang om op de weegschaal te stappen wetende dat ik weer wat zuurverdiende massa kwijt ben..

Ik heb er serieus over nagedacht om er maar gewoon helemaal mee te stoppen, althans met het moeilijke eten. Ik vind het trainen geweldig dus zal dat zeker niet zomaar opgeven, maar het het vele eten en constant rekening moeten houden met hou ik niet meer vol en past ook gewoon niet in mijn leven. Het is niet meer leuk om wanneer iemand je vraagt om iets leuks te gaan doen, eerst na te moeten denken hoe je dat met je eten aan gaat pakken om daarna pas een antwoord te geven.

Ik denk dat ik het de vakantie zo maar even laat zoals het is en zodra er weer regelmaat in mijn leven zit ik weer strict aan de bak ga. Daarbij begin ik niet meer aan 6x of 8x per dag eten, dat maakt het indelen per maaltijd en tijd alleen maar moeilijker.

@inferno
                  Inderdaad LB dus niet 2x, want ik heb geen tijd om 4x te trainen en ik hecht niet zoveel waarde aan massieve benen.. tevens zit dat alleen maar in de weg en mooi vind ik het ook niet.

@ talal
                  Je hebt deels wel gelijk denk ik, maar ik schat mijn onderhoud op de 2700 kcal. Op trainingsdag zal ik dan 3200 pakken en op een rustdag 2800.

@niet hier
                  Ik heb constant een doel voor ogen gehad, maar ik kom er steeds achter dat ik geen haar dichterbij kom. In kracht wel, maar massa blijft uit en dat is nu juist het gene waar ik het voor doe. Kracht kan je ook krijgen zonder een dieet te volgen.
                  komop man, niet opgeven.
                  Dips heb je wel eens.

Probeer anders een idd te gaan powerliften. Varieer. Doe de olympic lifts.

qua voeding.
                  Probeer eens iets minder strict te eten.

Hiermee bedoel ik. Zorg dat je voedingsschema lekkere dingen bevat en zorg dat de kcal ongeveer kloppen.

We have cookies and if you join the dark side now, you'll receive a free t-shirt.
                  lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Wilco,
                    maak je niet te druk om je voeding kerel.
                    Als je een keer een avondje uit wil of een dagje weg....pfff fuck je schema.
                    Neem een keer wat voedign mee, of een proteinebar of een zakje whey/casseïne of eet wat onderweg als je honger hebt.
                    Maar het is allemaal geen MOETEN. Als je wat wil bereiken in de sport dan is het van groter belang om een goede regelmaat in je voeding te hebben, zeker als je wedstrijden gaat doen, maar verder....... als je dan een keer 4 maaltijden hebt ipv 6 of 7, so be it.
                    Eet je een keer ergens anders, so be it.

Als je trainingen goed zijn en je basis voeding is verder goed....no problem. Niet te moeilijk over doen. Ik loop ook niet met allerlei bakjes rijst e.d. en eet vnl als ik trek of honger heb.

succes maatje.
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Wilco,
                      maak je niet te druk om je voeding kerel.
                      Als je een keer een avondje uit wil of een dagje weg....pfff fuck je schema.
                      Neem een keer wat voedign mee, of een proteinebar of een zakje whey/casseïne of eet wat onderweg als je honger hebt.
                      Maar het is allemaal geen MOETEN. Als je wat wil bereiken in de sport dan is het van groter belang om een goede regelmaat in je voeding te hebben, zeker als je wedstrijden gaat doen, maar verder....... als je dan een keer 4 maaltijden hebt ipv 6 of 7, so be it.
                      Eet je een keer ergens anders, so be it.

Als je trainingen goed zijn en je basis voeding is verder goed....no problem. Niet te moeilijk over doen. Ik loop ook niet met allerlei bakjes rijst e.d. en eet vnl als ik trek of honger heb.

succes maatje.
                      En dat bedoel ik maar. +1 dus.
                      Het moet allemaal wel leuk blijven.

Comment

Ik moest aan deze post denken toen ik jou relaas las:

Originally posted by Iguana View Post
                        Tsja weet je, ik train en ik train al lang..
                        Ik heb in 10 jaar tijd mensen zien gaan en komen, ze begnnen raken totaal obsessed en dan na 2 jaar is het op juist omdat ze er te overdreven mee bezig raken en erachterkomen dat wat ze willen toch niet haalbaar is..

Ik ging voor het eerst naar de sportschool in december 2002 en heb me nooit echt willen toeleggen.
                        In de tussentijd heb ik alles gedaan wat ik wilde doen, houseparty's periode's dat ik dagelijks de kroeg indook en ben nog een hele tijd van het toneel geweest onvrwijllig.
                        Maar ik train nog altijd, en mits ik geen dwarsleasie krijg train ik over 10 jaar nog het is een deel van mij en ik heb het nodig om stoom kwijt te raken.

Elke oude member die hier nog rondhangt kan je het aan vragen, denk je dat een Bruce dagelijks aan het rommelen is met zijn weegschaal of indertijd curioso keek hoeveel kruimels brinta hij had?

Het trainen is verbreezerd in mijn ogen, je moet trainen goed eten maar verder ook gewoon doen wat je leuk vind dan kom je het verst imo..

Zo zijn er heel veel op dit forum die alles maar dan ook alles weten over verkapte aminozuren, maar wat heb je daaraan als je nog nooit fatsoenlijk het snot in je ogen hebt gehad na een echte training..?

Dat geobsedeerde gedoe is imo nergens goed voor, en weerhoudt mensen ervan om het jaren vol te houden..

Uitzonderingen daargelaten, maar dan ook echt uitzondering dat zijn degene die gaan leven als een monnik en ver komen..

Echter zie je vaak dat het hier jongens zijn tussen de 18 en 23, een fase waarna men een baan en een gezin krijgt en het trainen laat voor wat het is..
                        Is het dan je uitgaanstijd laten schieten en het tellen van brintakorrels waard geweest?

bron: http://forum.bodynet.nl/990232-post55.html

@inferno
                        Bijna een kwalijke zaak dat jij dat zegt. Je bent nu lang genoeg lid om beter te weten.

Als je nou eens een periode gewoon op kracht gaat trainen op een FB schema, lekker simpel?
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Het is erg belangrijk dat je PLEZIER hebt in hetgeen je doet. Jij hebt dat niet met het letten op je voeding. Dus misschien moet je een tijd wat minder letten op je voeding (qua hoeveelheden, maar wel gewoon gezond) en gewoon hard trainen en stevig en voldoende eten (op gevoel).
                          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

3200kcal , 73kg , 14% , 178cm

Comment

dubbel post srry

Comment

Wat ik met name lees, is een frustratie omdat je je gestelde doel niet zo snel als gewenst dichterbij ziet komen. In het begin maakt iedereen nu eenmaal makkelijker progressie. Vervolgens krijg je een periode waarin je merkt dat de vooruitgang beduidend minder is ondanks dat je even hard en slim werkt.

Het helpt niet als je dan gelijk in de "alles of niets" houding schiet. Jouw beeld van jezelf dat doorklinkt in je naamgeving ("de mug") is ook niet bevorderlijk. Sta eens stil bij het succes dat je tot nu toe hebt bereikt. Je kunt op dat punt best een tijdje blijven als je wilt, je hoeft niet meteen terug naar af (niets) en je hoeft ook niet binnen dit jaar naar je einddoel (alles).

Dat je ziet dat je in het midden een beetje vastzit, is positief. Het betekent dat je nu weet dat je een keuze hebt om een andere richting te kiezen. Opties zijn hieronder al genoemd. Aan jou de keus, het is jouw leven, jouw weg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X