Originally posted by simplyshredded
View Post
Het spoor bijster
Collapse
X
-
Originally posted by melvinafca View PostIk herken t stukje van eten en dingen doen wel... Eten blijft klote met bijv een dagje uit...
Je kan dr wel mee stoppen nu maar je gaat toch 99%kans weer beginnen. Zie dyno
Ik eet ook gewoon wanneer ik wil en heb niet exacte tijden ofzo. Als ik toevallig onverwachts weg ga denk ik echt niet aan mijn eten. Dan eet ik achteraf nog zoveel dat mijn voeding voor die dag nog klopt of skip ik 1 maaltijd.
Stoppen heeft ook geen zin want dan voel je je alleen maar kutter aangezien je fysiek achteruit gaat en je tegelijkertijd niet sport. De eerste dag dat je ging squatten heeft je al de nek om gedaan...
Ben het ook helemaal eens met die post van igiuana...het moet allemaal nog wel leuk blijvensq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
-
Originally posted by Iguana View PostHet is hier geen dbb, doorgaan met dit stumperige gedrag is ban.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
Ik ben net weer begonnen met een voedingsschema, maar heb dit 2 jaar niet gedaan, ik sta niet op 120 kilo met 5% vet maar ik vind dat ik er goed bij sta, ik kan lekker eten en knal gewoon in de gym, alleen maar lol dus, zou je ook eens moeten proberen.
Comment
-
Allereerst bedankt allemaal voor het begrip en steun !
Als ik zo door de verschillende posts heen lees dan kom ik echt tot de conclusie dat ik veels te obsessed bezig ben geweest. Dit is ook onder andere, omdat ik voordat ik serieus aan de gang ging ook al een half jaartje had getraind maar dat was pure tijdverspilling. Verandering in kracht misschien een kleine 5kg en in massa? Mocht in mijn handen klappen als ik 2kg aan had zitten. Ik heb altijd te horen gehad hoe mager ik wel niet was en dat je m'n ribben kon tellen en blablabla. Ik heb van nature gewoon een vrij smalle bouw en had dan ook een begingewicht van 58kg.
Ik merkte gewoon dat het heel hard ging in het begin toen ik er heel serieus mee bezig was, er was geen korreltje rijst of geen stukje kip wat niet vergeten werd. Ik zat dan ook na een jaar aan de 73kg, zeker ook vet gewonnen, maar ik heb afstand gedaan van mijn bijnaam als de mug.
Nu merk ik gewoon al een paar maandjes dat ik geen vooruitgang meer boekte terwijl ik toch goede voeding had, voldoende ruste en hard en progressief trainde. Het resultaat: nog stricter in voeding en de timing van voeding en het aantal uren slaap serieus nemen. Kortom; eerst hing het sporten en eten af van mijn leven en nu krijg ik een beetje het idee dat het aan het omdraaien is.
Over een weekje ga ik weer 10 dagen weg en zodra ik terugkom begint mijn normale leven weer. Weer een regelmaat in school, werk, trainen, vrije tijd, (vriendin). Dit zal me weer goed doen hoop ik.
Het plan is als volgt: Deze week zal ik gewoon eten zoals voorheen en een plan opstellen voor na de vakantie waaronder een nieuw trainingsschema en een ander, simpeler voedingspatroon waar makkelijker mee te werken is.
Ik vind dat ik eigenlijk nog niet genoeg massa heb om te gaan cutten, maar omdat ik altijd gewend ben geweest laag in vet% te zitten voel ik me niet zo prettig om zo hoog te zitten als dat ik nu zit en zal dan toch een cut inlassen.
Dusss.. korte samenvatting!
Nu tot 7 aug hou ik het zoals voorheen
17 aug kom ik terug -> begin cut
Cut zal bestaan uit (onderhoud 2700) -> trainingsdag 2500kcal, -> rustdag 2000 kcal
Ik probeer eiwitten wat hoger te houden op beide dagen, koolhydraten ook redelijk/hoog op trainingsdagen zodat ik toch krachtig kan trainen en een goed herstel heb.
Ongeveer zo: T-> E200/K300/V55
R-> E200/K150/V67
Training zal wss UB/LB worden of FB 3x per week. Met afwisselende reps 4-8 en 8-12.Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
-
euhhh Wilco........
Je gaat straks weer dezelfde fout maken maatje.
Je begint nu al over cutten, trainingsdagen op 2500 en rustdagen 2000 cal, zo is het fout gegaan remember?
Ga lekker de komende weken genieten van een vakantie en eventjes nergens te zwaar op letten.
Dan na je vakantie begin je weer lekker te trainen en gooi je je voeding op onderhoudsbehoefte. En voorlopig niks veranderen.
Je zal dan wat massa pakken, sterker worden en droger worden als de trainingen goed zijn en de voeding verder in basis ook goed is.
Blijf voorlopig maar ff weg van dingen die weer de demotiverende obsessie kunnen triggeren.
succes kerel.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Ja dat klopt, maar toen wist ik totaal niet waar ik mee bezig was en ik verlang nu alweer zolang om er wat droger bij te staan. Als ik nu naar een aardig vet% weet te cutten, laten we zeggen 2 maandjes tot de 9% dan ga ik vanaf daar nooit meer zo hard bulken als dat ik voorheen deed. Ik haat het om vetter te worden en op het moment geldt het psygologische deel voor mij harder dan het fysieke gedeelte. Die 2 maanden zullen het verschil ook niet meer maken op het halfjaar waarin niks is gebeurt als fatgains..Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 hour ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: