plantaardige melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• plantaardige melk

Hey!

Ik gebruik tegenwoordig amandelmelk of havermoutmelk voor mijn shakes. Er zitten geen antibiotica/groeihormonen en andere nadelige zaken die gewone melk met zich meebrengt.

Het lijkt er echter op dat iedereen hier "gewone" melk gebruikt. Heeft dit een specifieke reden buiten smaak? Met de whey erbij proef ik namelijk gewoon choco of vanille.
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

de prijs....?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
      Hey!

Ik gebruik tegenwoordig amandelmelk of havermoutmelk voor mijn shakes. Er zitten geen antibiotica/groeihormonen en andere nadelige zaken die gewone melk met zich meebrengt.

Het lijkt er echter op dat iedereen hier "gewone" melk gebruikt. Heeft dit een specifieke reden buiten smaak? Met de whey erbij proef ik namelijk gewoon choco of vanille.
      Heeft dat een goed aminoprofiel?

Comment

Kost volgens rond de 2 a 3 eu per litter:O

Comment

Het is duur idd. Zoals alles wat bij de bio winkel vandaan komt

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
            Kost volgens rond de 2 a 3 eu per litter:O
            Soo zijn ze helemaal van de pot afgerukt. :O
            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Nee joh, 2 euro

Comment

Nee joh, 2 euro
                Een gewoon pak melk kost 45 cent..
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

I know Ik moet eerlijk bekennen dat me de prijs geen reet kan schelen. Qua eten / drinken koop ik gewoon wat ik wil. Buiten dat het wat laag in eiwitten zit heeft het naar mijn idee echt alleen maar voordelen. Ik vroeg me gewoon af of dit klopte. Klinkt een beetje to good te be true namelijk

Comment

I know Ik moet eerlijk bekennen dat me de prijs geen reet kan schelen. Qua eten / drinken koop ik gewoon wat ik wil. Buiten dat het wat laag in eiwitten zit heeft het naar mijn idee echt alleen maar voordelen. Ik vroeg me gewoon af of dit klopte. Klinkt een beetje to good te be true namelijk
                    Nogmaals; check het aminoprofiel. Not all eiwitjes are created equal....

En als je voor puur gaat meng je whey met water, weet je zeker dat het geen problemen geeft, of krijg je dat niet weg?
                    Last edited by emilio75; 29-07-2012, 23:58.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                      Nogmaals; check het aminoprofiel. Not all eiwitjes are created equal....

En als je voor puur gaat meng je whey met water, weet je zeker dat het geen problemen geeft, of krijg je dat niet weg?
                      Krijg het wel weg met water, ben niet zo kieskeurig als het moet maar het is wel waterig dan inderdaad. Doe het na de training met water. Dat meenemen van melk enzo dat vind ik niet al te best...

Ik was laatst mn beker vergeten trouwens toen had ik er eentje aan de bar besteld. Nou is mijn domme vraag: hoe de fak krijgen ze die whey zo dik? Volle melk? Is al de derde sportschool waar ik hem zo dik krijg. Die van mijzelf is gewoon ietsie dikker dan melk, mijn enige vriend

Comment

Krijg het wel weg met water, ben niet zo kieskeurig als het moet maar het is wel waterig dan inderdaad. Doe het na de training met water. Dat meenemen van melk enzo dat vind ik niet al te best...

Ik was laatst mn beker vergeten trouwens toen had ik er eentje aan de bar besteld. Nou is mijn domme vraag: hoe de fak krijgen ze die whey zo dik? Volle melk? Is al de derde sportschool waar ik hem zo dik krijg. Die van mijzelf is gewoon ietsie dikker dan melk, mijn enige vriend
                        Haha! Ben je nou niet meer zo Remi?

Ik kan me een paar dingen benken vwb de dikte:
                        -Meer whey per hoeveelheid vloeistof;
                        -Concentraat ipv isolaat;
                        -De blender maakt verschil.

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                          Haha! Ben je nou niet meer zo Remi?

Ik kan me een paar dingen benken vwb de dikte:
                          -Meer whey per hoeveelheid vloeistof;
                          -Concentraat ipv isolaat;
                          -De blender maakt verschil.
                          Hahah.

Hmmm ga t ff navragen. Ik gebruik maar 2 scoopjes per shake. En ik shake hem ook gewoon in een beker inderdaad...

Comment

Hahah.

Hmmm ga t ff navragen. Ik gebruik maar 2 scoopjes per shake. En ik shake hem ook gewoon in een beker inderdaad...
                            Je hebt toch een blender? Probeer het dan met een kwart minder vloeistof en laat effe draaien. Zie je vanzelf of het scheelt...

Comment

En de hoeveelheid KH?
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X