Voedingschema advies nodig

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nogmaals schema aangepast, kan iemand hierop comentaar leveren

Als ik naar voedingwaardes van biefstuk/vis kijk kan ik deze gemakkelijk swappen voor de 3 uur/avondmaaltijd

Op niet trainingsdagen zal ik lager gaan zitten door kleinere porties te eten maar zal wel hoog in eiwitten blijven .
    Attached Files

Comment

Zelf had ik in mijn middaglunch ook nog iets van brood gehad maar dan kom ik te hoog uit dus ik ga het zo proberen

Comment

Ik heb zojuist de hele discussie doorgelezen. Wat ik niet begrijp is waarom je je voedingsschema wilt aanpassen. Je was netjes aan het afvallen, met zo'n 1.5 kg per maand. Dat is een mooie snelheid: niet te snel, niet te langzaam. Ook krijg ik de indruk dat het afvallen nog niet gestopt was maar nog steeds verder gaat. Ik volg het principe "never change a winning team" dus zolang je nog resultaten boekt zie ik geen reden om wijzigingen aan te brengen. Bovendien denk ik dat je geen spieren verbrand hebt. Je bent van 79 kg/27% naar 73 kg/17% gegaan. Dus je vetvrije massa is van 57.7 kg naar 60.6 kg gegaan. Je hebt dus zowel vet verloren als spiermassa gewonnen.

Als je spieren aan het verbranden bent dan betekent dat dat je in de gym zwakker wordt. Is dat ook zo? Kan je nu minder gewicht verplaatsen dan je in het verleden kon?
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Ik heb zojuist de hele discussie doorgelezen. Wat ik niet begrijp is waarom je je voedingsschema wilt aanpassen. Je was netjes aan het afvallen, met zo'n 1.5 kg per maand. Dat is een mooie snelheid: niet te snel, niet te langzaam. Ook krijg ik de indruk dat het afvallen nog niet gestopt was maar nog steeds verder gaat. Ik volg het principe "never change a winning team" dus zolang je nog resultaten boekt zie ik geen reden om wijzigingen aan te brengen. Bovendien denk ik dat je geen spieren verbrand hebt. Je bent van 79 kg/27% naar 73 kg/17% gegaan. Dus je vetvrije massa is van 57.7 kg naar 60.6 kg gegaan. Je hebt dus zowel vet verloren als spiermassa gewonnen.

Als je spieren aan het verbranden bent dan betekent dat dat je in de gym zwakker wordt. Is dat ook zo? Kan je nu minder gewicht verplaatsen dan je in het verleden kon?
          goede observatie. ik dacht hetzelfde.
          More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X