Turkey Jerky

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Turkey Jerky

Hallo allemaal

ben nog vrij nieuw op het forum maar ik vroeg me af wat jullie ervaringen zijn met Turkey Jerky? ik zat gisteren wat te googlen daarover en ik kwam dit bedrijf tegen
    Indiana Turkey Jerky 25g / 100g

Jerky House schijnt dit soort dingen te kunnen leveren...wel tegen een hoge prijs vind ik... 25 gram voor 1,75 euro
    er wordt geadverteerd laag in vet (slechts 4 gram) en laag in koolhydraten (1 gram?) (geschikt voor atleten)...er wordt alleen niks gezegd over het zout gehalte...kan volgens mij niet anders dat dit hoog is toch?

als je het per 100 gram koopt dan is het iets goedkoper maar nog steeds duur. wat vinden jullie ervan? een keer proberen of ergens anders je eiwitten vandaan halen? alvast -->

100g €7, ik zeg: droppen die shit.

voor €7 haal ik bijna 1,5kg kip (300g eiwit)
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

ja ik vind het ook afgrijselijk duur...denk niet dat ik het ga proberen :S

maar dacht misschien hadden jullie wat alternatieven gevonden bij de slager (ipv alleen Kip/Tonijn zeg maar)

Comment

Originally posted by Kycster View Post
        ja ik vind het ook afgrijselijk duur...denk niet dat ik het ga proberen :S

maar dacht misschien hadden jullie wat alternatieven gevonden bij de slager (ipv alleen Kip/Tonijn zeg maar)
        Ja zo ongeveer alle vis, rundvlees en kip
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
          100g €7, ik zeg: droppen die shit.

voor €7 haal ik bijna 1,5kg kip (300g eiwit)
          Waar haal je het dan voor die prijs ?

Comment

Originally posted by Tails View Post
            Waar haal je het dan voor die prijs ?
            aldi/lidl
            Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
            People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
            BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X