magere kwark HULP!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by futurekill View Post
    HAHA lekker vind ik het nog steeds niet maar het hoort erbij ^^ zoals sommige op dit forum zeiden''stoppen met janken'' heb ik gedaan en iedere avond blijven proberen.ik moet soms nog eens dubbel slikken maar kokhalzen doe ik niet meer xD
    Super quote icm met die foto
    Train hard or go hormone

Comment

Dus kwark + siroop kan ook? Gewoon EEN theelepel. Beter dan Stevia of niet?? Bedankt voor de tips hier

Comment

Originally posted by hetjongetje View Post
        Dus kwark + siroop kan ook? Gewoon EEN theelepel. Beter dan Stevia of niet?? Bedankt voor de tips hier
        gewoon iedere avond blijven proberen man in het begin is het slecht maar nu verlang ik al achter mij pot kwark s'vonds
        Strength Within, Pride Throughout

Comment

oh en nog een vraag eten jullie dit op niet-trainingsdagen ook?

Comment

Yup.
            Tis niet lekker ja, maar daar eet je het ook niet voor.
            Gewoon blijven proberen. eet het zonder te denken dat het lekker moet zijn en terwijl je iets anders doet, achter de pc bijvoorbeeld. Op een gegeven moment heb je niet eens door dat je bakje al op is.

Comment

Of knal er een paar druppels stevia in. Geeft een zoetere smaak.
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Damn, misschien twee minuutjes even door de zure kwark bijten en de bak is leeg wat stel je je aan zeg. Wil je een grote jongen worden of blijven zeuren dat je je eten niet lekker genoeg vindt?

Vond het de eerste keren ook echt niet te vreten, even doorzetten tot de bak leeg is en na een week eet je hem leeg zonder ook maar op de smaak te letten.
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                  Damn, misschien twee minuutjes even door de zure kwark bijten en de bak is leeg wat stel je je aan zeg. Wil je een grote jongen worden of blijven zeuren dat je je eten niet lekker genoeg vindt?

Vond het de eerste keren ook echt niet te vreten, even doorzetten tot de bak leeg is en na een week eet je hem leeg zonder ook maar op de smaak te letten.
                  jup inderdaad.bij deze nog eens mijn vraag eten jullie ook kwark voor het slapen gaan op de dagen dat je niet traint?

Comment

Ja, elke dag. Elke week staan er weer 7 bakken voor me klaar in de koelkast
                    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                      Ja, elke dag. Elke week staan er weer 7 bakken voor me klaar in de koelkast
                      zij caseine shakes ip den duur dan niet goedkoper? deze die ik koop is 72 cent per bakkie van de AH b&f heeft een caseine shake van 60 shakes voor 26,50 als ik 60 bakkies haal kom ik op 43 ofzo.of is kwark hiervoor beter?

Comment

Kwark is niet vieesss...
                        Je went eraan, ik heb het nooit vies gevonden, en die van de Aldi is dacht ik minder zuur (:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X