Honger

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Honger

Ik heb vaak last van honger omdat ik waarschijnlijk alles gewoon snel verteer.
    Mijn voedingsschema is als volgt

7:30

Brinta 70g
    Melk 150ml
    Melk 300ml
    Weight Gainer 106g

10:30

2 broodjes pindakaas
    1 glas melk

13:00

4 broodjes kipfilét

15:30

2 broodjes kipfilét

18:30

avondeten

21:30

Weight gainer 106g
    Whey shake 28g
    melk 300ml

22:15

Pinda's 20g
    Magere kwark 500g

vooral tussen 7:30 en 10:30, 10:30 naar 13:00 en 13:00 naar 15:30

wat zou ik kunnen toepassen om de honger te stillen? iets al rijstwafels ofzo?

Ik hoop dat jullie tips hebben.

Zo te zien aan de weightgainer is het je bedoeling om aan te komen. Kom je wel aan je benodigde kcal op een dag? Honger is een kenmerkend signaal dat meestal betekent dat je te weinig eet. Heb je al nagerekend of je voldoende vetten binnenkrijgt?

Vetten zijn een makkelijke en goede manier om kcal binnen te krijgen. Vetten leveren ook een verzadigd gevoel. Neem je volle melk? Eet ook wat gezonde vetten. Lepel olijfolie over je groenten, een handje (wal)noten, vette vis. Groenten zijn niet alleen gezond maar ze verzadigen ook, je hoeft het niet te beperken tot je avondeten. Worteltjes, paprika eet je zo tussendoor. Vergeet ook je fruit niet.

Comment

Hoeveel kcal krijg je binnen met dit schema?
      En hoeveel zou je er binnen moeten krijgen?
      keep the focus going!

Comment

ik zou er 3499 moeten hebben en met dit alles krijg ik er 3490 binnen dus een tekort van 9kcal maar mijn avondeten varieert nogal dus dat zit wel goed.

Comment

Trap die weightgainers eruit, vermenigvuldig je complete schema met 2, en je komt beter in de buurt.

vind het nog zeer weinig trouwens, misschien tonijn, toevoegen ofzo, ik vind ook de vetten wat laag, op het oog tenminste.

Comment

9 Kcal mag het verschil niet zijn !

Neem aan dat het wel bulk berekend is ?

Btw wel eens gedacht aan extra's voor die tussen tijden ?

Idd rijstwafels maar noten is ook een optie !

En nog een heel belangrijke : FRUIT !

Comment

die whey savonds is dat na het trainen andersd vind ik die ook onzin. en weet je zeker dat het 3400 kcal zijn?

Comment

Lijkt me idd lastig om aan die 3400 te komen, weet niet wat als avondeten dient maar moet nogal wel heel wat zijn !

Aangezien je overdag nog niet eens zo bijzonder veel eet

Comment

Het is meestal zo als ik alles binnen heb de eerste maaltijd van 7:30 dan zit ik erg vol maar dan rond 9 uur heb ik een erg hongergevoel en kijk ik uit naar de maaltijd van 10:30 maar dit zijn maar 2 broodjes kipfilét dus dat voed ook maar heel even.

Rond 11:30 heb ik weer erg honger en kijk ik weer uit naar 13:00 want dan eet ik 4 broodjes kipfilét. maar ook nu weer rond 14:30 krijg ik weer erge honger, en nu ook 2 broodjes kipfilét.

Dan is het 16:00 uur en kijk ik zo uit naar 18:30 om lekker warm te eten, maar ik loop dan nog wel lang rond met een honger gevoel.

Comment

haha het antwoord is Mammoth2500 ik zou mijn schema even uploaden zodat jullie mijn schema een beetje door krijgen.

Comment

nogmaals trap die wightgainer eruit, zijn veelal suikers, is zo weer weg en vult wmb voor geen mter, neem ipv die weightgainer een bak tonijn met mij part rijst, vult veel beter

Comment

mijn upload mbs zijn op hoe kan ik dit weer terug krijgen ?

Comment

Mijn weight gainer heeft de volgende waarden bij 235kg: 916kcal 80e 134k 7v. hier zou ik dan een nieuwe maaltijd van moeten maken.

Comment

weightgainer eruit en flink gaan eten tot je gewoon geen honger meer hebt.
                            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik wil graag mijn voedingschema uploaden maar ik ben over mijn upload mb's heen. iemand enig idee hoe ik dit weer terug kan krijgen ?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X