Optimel: Gezond zuiveldrankje of een extra dikmaker?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rickbeen View Post
    Gooi een scheutje cola light over een verroeste moer en je krijgt hem los, wat zal het dan wel allemaal niet in ons lichaam doen. Zoetstoffen kan je lichaam niks mee, het zijn overtollige calorieen waar je niet op kan branden, je hebt er dus niks aan.
    Slechte vergelijking
    En zoetstoffen kunnen (voorlopig) geen kwaad, lekker gebruiken dus.

Comment

Originally posted by hakanovic View Post
      Ja, dat klopt. Ik kijk bijvoorbeeld naar de ingrediënten van crystal clear en dat is gewoon letterlijk water met twee verschillende zoetstoffen. Deze twee zoetstoffen zitten ook in mijn wheypoeder. Dus waarom zou het slecht voor je moeten zijn, aangezien hier bijna iedereen whey met zoetstoffen koopt( als ik de b&f topic mag geloven).
      Het gaat over de hoeveelheden die er in een stof zitten lijkt mij. In whey poeder met een smaak zit het ook, dat klopt.

Als dat jouw reden is om frisdrank te drinken met zoetstof dan moet je dat doen. Het blijft je eigen keuze natuurlijk. Ikzelf beschouw mijn whey als mijn soort van "lekkernij" dat zoeter mag smaken, want ik ban verder koek en snoep uit, dusja.

Kwestie van een persoonlijke voorkeur.
      "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Aspertaam is niet slecht mensen, dat doen de suikerboeren je graag geloven.
        Kijk uit wat je daar roept. Ik heb toch verschillende studies gelezen waar in is aangetoont dat het toch wel aanzienlijk carcinogeen is, zelfs bij kleine hoeveelheden.
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

In veel eiwitpoeders wordt tegenwoordig sucralose gebruikt i.p.v. aspartaam omdat veel mensen het liever willen vermijden. De fabrikanten willen liever geen klanten verliezen natuurlijk. Op bodybuilding.com kun zelfs via de zoekfunctie poeders met aspartaam uitsluiten.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Kijk uit wat je daar roept. Ik heb toch verschillende studies gelezen waar in is aangetoont dat het toch wel aanzienlijk carcinogeen is, zelfs bij kleine hoeveelheden.

Geen idee wat je daarmee bedoelt, ik sprak laatst iemand die er een onderzoek n&ar had gedaan.
            Kwam erop vanwege een email hoe gevaarlijk aspertaam is, die mail is herleid naar de grootste suikerbietenboer ter wereld, anyhow ik geloof er niet in.
            Maar je hebt gelijk zolang ik niks kan bewijzen cq weerleggen moet ik oppassen wat ik roep.
            Toch denk ik dat men elkaar gek maakt.

Comment

Carcinogeen = Kankerverwekkend

Lees deze site maar eens een beetje dan denk je de volgende keer waarschijnlijk 2x als je cola light in je winkelkar staat te laden.

Aspartaam - Het voedingscentrum eerlijk over eten?
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

GEEN kwark / optimel eten dat is zuur, wat zuur is is ZEER slecht voor je tanden. Lees de ph tabel ook eens. Probeer iets beters te kiezen zoals suikervrije chips. hopelijk helpt dit!

Comment

hmm, dus ook zo min mogelijk aspartaam binnenwerken, volgens dit linkje wat ik hier binnenkreeg van iemand vertelt het wel een duidelijk verhaal

(De 24 belangrijkste symptomen van Aspartaam vergiftiging)

Gelukkig ben ik niet van het light-frisdrankjes. Water tot m'n dood, my friends!

Maar is het ook mogelijk om m'n zure kwarkje met een schep eiwitpoeder te mixen? Want het is echt niet te eten zonder een bepaalde zoetje.

Comment

Originally posted by VBulut View Post
                    hmm, dus ook zo min mogelijk aspartaam binnenwerken, volgens dit linkje wat ik hier binnenkreeg van iemand vertelt het wel een duidelijk verhaal

(De 24 belangrijkste symptomen van Aspartaam vergiftiging)

Gelukkig ben ik niet van het light-frisdrankjes. Water tot m'n dood, my friends!

Maar is het ook mogelijk om m'n zure kwarkje met een schep eiwitpoeder te mixen? Want het is echt niet te eten zonder een bepaalde zoetje.
                    Tuurlijk kan dat, wordt je kwark een stuk lekkerder van. Ik deed er zelf ook wel eens kaneel door heen, proef je de zure smaak ook niet meer
                    Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                    People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                    BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X