Schoonste Whey Shake (geen metalen etc.) ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Schoonste Whey Shake (geen metalen etc.) ?

Weet iemand wat de schoonste meest natuurlijke Whey Shake is dus zonder metalen erin en andere toegevoegde chemische shit?

Ik gebruikte altijd Whey Perfection en die smaakte altijd perfect, maar daar heb ik nooit rapporten over gelezen in verband met metalen en degelijk.

Ik gebruik nu de Naturel van Iso Whey V2. , maar die smaakt (naar mijn mening) echt waardeloos, dus ik wil die weer vervangen maar dan wel met een schoon product.

Het is echt verdomd lastig om zo schoon mogelijk te eten, in alles zit wel wat.

Originally posted by BepVanKlaveren View Post

Mss moet je het niet overdrijven dan...
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Wat bedoel je met chemische toegevoegde shit? Toch niet de aminozuren he (aangezien die hele vage namen hebben)?

Even kijken... de whey die ik hier heb bevat 98% isolaat, vanille smaak en wat sucralose.
      Als er troep in zit reageert mijn huid daar snel heftig op (zoals die B&F eiwitten), en dat doet het hierin niet.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Wat bedoel je met chemische toegevoegde shit? Toch niet de aminozuren he (aangezien die hele vage namen hebben)?

Even kijken... de whey die ik hier heb bevat 98% isolaat, vanille smaak en wat sucralose.
        Als er troep in zit reageert mijn huid daar snel heftig op (zoals die B&F eiwitten), en dat doet het hierin niet.
        Goh! Het is zeker van Berry.....?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
          Goh! Het is zeker van Berry.....?
          Klopt.

Toch leuk dat jij bij schoonste eiwit gelijk aan het eiwit van Berry de Mey denkt
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Klopt.

Toch leuk dat jij bij schoonste eiwit gelijk aan het eiwit van Berry de Mey denkt
            Neh! Komt niet door het eiwit, maar omdat je in het promoteam zit...

Comment

Weet iemand wat de schoonste meest natuurlijke Whey Shake is dus zonder metalen erin en andere toegevoegde chemische shit?

Ik gebruikte altijd Whey Perfection en die smaakte altijd perfect, maar daar heb ik nooit rapporten over gelezen in verband met metalen en degelijk.

Ik gebruik nu de Naturel van Iso Whey V2. , maar die smaakt (naar mijn mening) echt waardeloos, dus ik wil die weer vervangen maar dan wel met een schoon product.

Waarom niet terug naar de Whey perfection?

Hoe doe je dat dan met voeding. Dat is nooit helemaal zuiver zijn.
              Overal zit wel iets in.
              lucky short-armed-spine-bending bastard

~~~You wanna be strong, let a cute girl spot you~~~

Comment

Van Berry is het de zuiverste isolaat die er is, ik ga dat uiteraard niet onderbouwen omdat dat op een forum een onbegonnen zaak is.
                Ieder zijn merk, maar ik kies voor Berry de Mey
                "You are what you eat..."
                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                  Van Berry is het de zuiverste isolaat die er is, ik ga dat uiteraard niet onderbouwen omdat dat op een forum een onbegonnen zaak is.
                  Ieder zijn merk, maar ik kies voor Berry de Mey
                  Ach kom, ik vind het altijd interessant om dat soort dingen te lezen.
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Maar niemand heeft een tip qua Whey (naast zelfpromotie) ? Ik moet zeggen dat ik nogal geschrokken was van dat onderzoek met al die metalen in die Amerikaanse Whey's.

Comment

Wat is er mis met GOLD STANDARD 100% WHEY PROTEIN ?
                      Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Maar niemand heeft een tip qua Whey (naast zelfpromotie) ? Ik moet zeggen dat ik nogal geschrokken was van dat onderzoek met al die metalen in die Amerikaanse Whey's.
                        Plaats de link naar dat onderzoek dan even hier, daar ben ik wel benieuwd naar.
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Hoe groot ware die metaal deeltjes al wel niet?:O

Comment

De metalen zitten hem vooral in toevoegingen naast de Whey. Bedrijven die Whey concentraat of isolaat mengen en verpakken zijn altijd op zoek om de producten zo goedkoop mogelijk te produceren. Hierbij kiest men toch vaak voor een kwaliteits Whey maar besteed men minder aandacht aan de origine van de toevoegingen. Zolang het maar goed smaakt en oplost.

Wij kopen bv al onze grondstoffen zelf (dit is ook de achtergrond van onze mensen) en laten dit keuren en mengen bij een HACCP/ISO22000/GMP goedgekeurde leverancier. Op de grondstoffen die wij aanleveren is altijd een ingangscontrole van ingredient en een uitgangscontrole bij het eindproduct. Beide testen moeten akkoord zijn voor vrijgave, dit staat onder controle van een apotheker.

Een goed voorbeeld is ook dat wij enkel Splenda Sucralose in onze producten willen gebruiken. Naast de vollere smaak die dit product aan bv. een Shake geeft heeft dit product ook een minimale hoeveelheid aan zware metalen en is het zuiverste product in de sucralose markt.

Sorry voor de reclame :-)
                            Erik / Team Nutrition24.com

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X