Nog s lijnzaadolie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nog s lijnzaadolie

heb hem nu eindelijk na lang zoeke in een reform winkel gevonde.heb een klein flesje gekocht.
    maar hoe moet je hem nu gebruiken
    you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Dop eraf en gieten maar....

Comment

Ik zou twee lepels per dag nemen, je kan het zo nemen maar ook bijvoorbeeld door de brinta of shake.
      Het is wel belangrijk dat je het in de koelkast bewaart, anders kan je het echt niet lang bewaren.

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

zo neme is dus echt niet te pruime
        you have to work for a good and nice body;atherwise it just luks like chit !!!

Comment

Ik heb er geen problemen mee om zo'n het los te nemen hoor. Pas als je het achter in je mond hebt proef je het bittere. Gewoon slikken en meteen daarna iets eten.

Heb nu barleans lijnzaadolie, en die is helemaal niet smerig. Hij is wel prijzig, 4x zo duur als de reguliere. De kwaliteit is dan wel stukken beter en hij bevat lignanen (verlagen cholesterol).

@harold: het is niet per se nodig om het in de koelkast te bewaren hoor. Wel belangrijk om het donker te bewaren en zorgen dat het zo min mogelijk met lucht (zuurstof) in aanraking komt.
          Als je lijnzaadolie kouder is komt de smaak wel minder naar voren, dus dat kan een voordeel zijn.
          Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

gewoon ff door je kwark of yoghurt doen en kanen maar
            Who's the Chef

Comment

of gewoon niet nemen

Comment

@Keepit real het is toch erg belangerijk om de lijnzaad koel te bewaren voor de houdbaarheid en kwaliteit ervan.
                Als je lijnzaadolie donker maar op een normale plaats bewaart heeft dit wel degelijk invloed op kwaliteit ervan, het beste is het dus gewoon in de koelkast bewaren.

Wat ook belangrijk is, is de houdbaarheids datum in de gaten te houden. De meeste lijnzaadolieen zijn niet zo lang houdbaar.

Grtz..
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb ff wat info gezocht op internet. Je moet het idd koel bewaren. Welke temperatuur ze met koel bedoelen kan ik niet achter komen. Er stond ook dat de olie achteruit kan gaan oiv warmte, maar welke temperatuur daar bij hoort kon ik ook niet vinden.

Op mijn plastic barleans fles staat dat door de fles in het vriesvak te bewaren de houdbaarheid tot 1 jaar verlengd kan worden. Dit kan natuurlijk niet met een glazen flesje.

Ik heb net mijn flesje in de koelkast gezet, dat lijkt me dan toch beter dan in de kast waar hij eerst stond.
                  Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X