Gebakken eieren ongekoeld bewaren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gebakken eieren ongekoeld bewaren

Hoe lang kan ik een omelet bewaren in een goed afgesloten plastic bakje, maar wel ONGEKOELD?

Wil graag omelet meenemen naar school, maar er is daar geen koelkast waar ik het even in kan doen. Dus vraag me af hoelang het nog goed/lekker is zonder gekoeld te zijn?

Ik bak het in een beetje olijfolie, en voeg wat zout en kruiden toe. Kan het nergens vinden. Alvast bedankt.

(ik neem liever een omelet ipv gekookte eieren, vind ik makkelijker om in 3 minuten echt 10 eieren naar binnen te werken)

Als je ze s ochtends bakt durf ik ze wel onder schooltijd dus neem ik ergens voor 5 uur op te eten. Heb het wel eens gedaan en kreeg er iig niks van.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik vind gebakken ei zelfs lekkerder als het afgekoeld is op een bruin broodje. 's ochtends op een broodje doen en 's middags pas opeten da's echt zwaar lekker. Had m'n hele rugzak vol met die broodjes toen ik de vierdaagse liep was puur genieten onderweg.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Een omelet van 10 eieren? Pas dat in je pan? :O
        Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
        musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Ligt aan de omgevingstemperatuur. Vorige week zondag was het 36 graden, morgen maar de helft (?)... je weet het maar nooit in dit land. Ik heb gewoon koelpatronen bij me. Gaan elke avond in de vriezer.

Comment

Originally posted by koolhydraat View Post
            Hoe lang kan ik een omelet bewaren in een goed afgesloten plastic bakje, maar wel ONGEKOELD?

Wil graag omelet meenemen naar school, maar er is daar geen koelkast waar ik het even in kan doen. Dus vraag me af hoelang het nog goed/lekker is zonder gekoeld te zijn?

Ik bak het in een beetje olijfolie, en voeg wat zout en kruiden toe. Kan het nergens vinden. Alvast bedankt.

(ik neem liever een omelet ipv gekookte eieren, vind ik makkelijker om in 3 minuten echt 10 eieren naar binnen te werken)
            Gekookt eten ze trouwens veel gemakkelijker weg joh, zijn met 1 hap weg die dingen.
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by Pallas View Post
              Ik heb gewoon koelpatronen bij me. Gaan elke avond in de vriezer.
              Dat dus. En inwikkelen in zilverfolie scheelt ook een hoop.
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                Gekookt eten ze trouwens veel gemakkelijker weg joh, zijn met 1 hap weg die dingen.
                Een hap? no way.

Comment

Originally posted by Wengstertje View Post
                  Een omelet van 10 eieren? Pas dat in je pan? :O
                  15 laatste geprobeerd, je wordt er alleen wel misselijk van

Comment

Originally posted by Pallas View Post
                    Ligt aan de omgevingstemperatuur. Vorige week zondag was het 36 graden, morgen maar de helft (?)... je weet het maar nooit in dit land. Ik heb gewoon koelpatronen bij me. Gaan elke avond in de vriezer.
                    je gooit gewoon 2 koel patronen in een tasje en daar al je eten bij in aliminium folie of bakjes ofzo? Dat is een prima idee, die dingen kosten echt maar een paar euro.

Comment

Originally posted by Torque View Post
                      je wordt er alleen wel misselijk van
                      Gek he?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X