Gezond of ongezond??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gezond of ongezond??

Ik zie hier vaak leden hun schema posten. Ik wil binnenkort ook hiermee beginnen. Maar vraag me af, eten jullie dan echt elke dag hetzelfde? Bv ik wil in men schema elke dag 300gr kipfilet. Is dit wel gezond?

Tuurlijk hoe meer hoe beter maar je hoeft niet elke dag hetzelfde te eten
    Kan ook pasta's eten of vis en dergelijke zolang je maar zoveel mogelijk eet komt alles goed!

Comment

Door schema's te maken leer je voeding te ontleden, en kan je makkelijker een alternatief verzinnen. Er zijn er genoeg die niet iedere dag hetzelfde eten.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Waarom zou kip ongezond zijn?Als je maar eerlijk vlees koopt en geen opfokzooi waar 40% minder eiwit inzit, vis en kip zijn de beste eiwitbronnen kwa vlees en daarbij eieren, heb je geen shakes etc bij nodig.

Al Beckles eet al 50 jaar hetzelfde, vis en rijst met verschillende soorten groentes, heeft zelfs nooit gejunkt, hij is ruim 70 jaar en pakt nog steeds 55-60 kilo dumbell presses en is kerngezond
        "You are what you eat..."
        That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Moschinoow View Post
          Tuurlijk hoe meer hoe beter maar je hoeft niet elke dag hetzelfde te eten
          Kan ook pasta's eten of vis en dergelijke zolang je maar zoveel mogelijk eet komt alles goed!
          Als je zo veel mogenlijk moet eten volgens jou waarom zou ik dan nog een schema maken ?
          Zo veel mogenlijk eten geld echt niet voor iedereen, voor hardgainers en ecto's zeg ik ook zo veel mogenlijk eten.
          Maar ik zelf hoef dat niet te proberen, ben binnen no time modder vet als ik dat doe !

Comment

Eigenlijk wel vreemd... dat iedere dag (de hele dag door) brood wel als afwisselend gezien wordt
            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
              Eigenlijk wel vreemd... dat iedere dag (de hele dag door) brood wel als afwisselend gezien wordt
              +1.
              "Gaat dat niet vervelen elke dag rijst/kip/enz. ?"
              Op dezelfde toon "gaat dat niet vervelen elke dag brood?"
              geen antwoord......
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Maar pak als je 300g kipfilet hebt voor je voedingschema. Nadat je die bakt weegt het toch geen 300g meer? Moet je voor je berekening dan voor het bakken wegen of na het bakken?

Comment

Alles voor het koken/bakken.

Je vult dus het gewicht in van je rauwe kip, ongekookte rijst etc.
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Je eet toch niet elke dag hetzelfde, je wisseld om de dag
                    Ene dag kip + rijst, volgende dag kip+groenten.
                    keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X