keuzes maken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• keuzes maken

Na een kleine blessure aan me pols ben ik vandaag weer begonnen. Dit heeft me zeker 2,5e maand op non-actief gezet. Ik ben een kilo zwaarder geworden (incl 4 weken vakantie), maar heb zeker spiermassa ingeleverd. Me vet percentage is flink omhoog gegaan.

Vandaag borst en tricep getraind..
    Alleen nu wil ik me vetpercentage laten zakken voordat ik weer ga bulken..

Me onbijt wil ik laten bestaan uit havermout of brinta. Wat is lekkerder en of beter?
    Ik weet dat het met water t beste is maar ik ga toch voor melk denk ik..
    Daarnaast doe ik cashew noten in me kwark savonds of niet?
    En wat kan ik het beste voor en na het trainen eten?

Lijkt me de middag 12:30u gewoon 3 sneden brood om dat niet helemaal te laten verdwijnen.

Als tussendoortje bij ontbijt en middageten heb ik blikje tonijn 140gr uitgelekt.

Meestal ga ik rond 15:00 trainen..

Gr

Niemand die me herkent? En zegt. Fijn dat je weer terug bent etc?? pff...

En niemand die iets zinnigs heeft te zeggen over wat ik vraag?

Brinta met smaakje? Zo een wake up zakje van brinta?

Comment

Misschien dat het komt omdat jij de vragen stelt die r al zoveel hebben gesteld ??

Ik zou de zoekfunctie is gaan gebruiken

Suc6

Comment

Ik heb je topic gespot maar niet gereageerd haha.
        Welkom terug!

Ik zou als je echt iets met je voeding wilt doen gewoon even je behoefte uitrekenen en van daaruit gaan rekenen.
        Ik eet 's morgens bv ook brinta met melk. Niks mis mee. Al voeg ik dan wel 1 schepje brinta en 20ml olijfolie toe.
        Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Inderdaad, vul het excelsheet in (:

Waar train je trouwens in Hilversum?

Comment

Originally posted by flater2 View Post
            Brinta met smaakje? Zo een wake up zakje van brinta?
            Die wake up zakjes zijn wel goed te doen, maar daar zit meer suiker in dan in gewone Brinta. Ik zou daarom gewoon voor de standaard Brinta gaan
            Nothing is over until you stop trying!

Comment

Niemand die me herkent? En zegt. Fijn dat je weer terug bent etc?? pff...

Wat fijn dat je weer terug bent flater
              keep the focus going!

Comment

Wat een aangename verassing die reacties.

Ik heb een uitgeprint voedingsschema waarin alles is doorgerekend.
                Alleen wil ik weten hoeveel brinta de meeste mensen nemen bij 250ml melk?

En ik dacht aan een shake na de training.
                Voor de training had ik normaal me middageten.. Maar dat wil ik anders..

Dus wat eten jullie voor en na de training? Ik kan me schema altijd aanpassen op dat soort kleinere dingen

@dexie ik train bij van hellemond sport, jij?

Comment

Na een kleine blessure aan me pols ben ik vandaag weer begonnen. Dit heeft me zeker 2,5e maand op non-actief gezet. Ik ben een kilo zwaarder geworden (incl 4 weken vakantie), maar heb zeker spiermassa ingeleverd. Me vet percentage is flink omhoog gegaan.

Vandaag borst en tricep getraind..
                  Alleen nu wil ik me vetpercentage laten zakken voordat ik weer ga bulken..

Me onbijt wil ik laten bestaan uit havermout of brinta. Wat is lekkerder en of beter?
                  Ik weet dat het met water t beste is maar ik ga toch voor melk denk ik..
                  Daarnaast doe ik cashew noten in me kwark savonds of niet?
                  En wat kan ik het beste voor en na het trainen eten?

Lijkt me de middag 12:30u gewoon 3 sneden brood om dat niet helemaal te laten verdwijnen.

Als tussendoortje bij ontbijt en middageten heb ik blikje tonijn 140gr uitgelekt.

Meestal ga ik rond 15:00 trainen..

Gr
                  Welkom terug een blessure is nooit leuk.

Brinta of havermout het kan beide, ik prefeer brinta omdat het fijner gemaald is.
                  Kwa voedingswaarde is het geen schrikbarend verschil.

Die cashews in de avond kan gewoon mits jouw voedingschema dit toe laat,.. hiermee bedoel ik of je die vetten bijv. niet al overdag meekrijgt.

Blik tonijn is prima mits je behoefte/voedingschema dit toelaat.
                  Voeding voor en na training is ook afhankelijk hiervan.

Post je voedingschema eens want zo kunnen ervaren BN members jouw ongmogelijk advies geven.

Comment

door een kleine blessure aan je pols ga je stoppen en 2,5 maanden op non actief?
                    je bent toch geen mietje man... hoe zit het met squatten, leg curls en buikspieren trainen?

Comment

Met je benen trainen & buikspieren komt er toch ongemerkt spanning op je polsen te staan hoor,
                      kan heel zeer doen en als je overtraint zit je er 6 maanden mee te kijken!
                      klinkt raar, maar let maar is op als je het zelf doet..
                      Last edited by marc-073; 29-08-2012, 11:36. Reason: edit:

Comment

heb een gebroken hand gehad en beschadigde pols dusja... ik weet hoe het voelt
                        als je een squatrek in de sportschool hebt of een maat die je de stang op je rug kan leggen kan je toch met een paar vingers er voor zorgen dat die niet eraf rolt en je kan squatten? anders gewoon de leg press machine.

voor de buikspieren kan je gewoon de romeinse bank gebruiken, no hands required

borst? pec deck

succes

Comment

@dexie ik train bij van hellemond sport, jij?
                          Ik trainde eerst in Hilversum bij One (:

Comment

budybuilder.

op t moment dat ik me arm bewoog klopte het direct heftig. Kon hier amper door slapen etc.
                            heb genoodzaakt een mitella moete omdoen..

@iedereen:
                            Zie topic gerookte forel

Comment

Ga je toch niet verdediggen man, als jij niet kon trainen kon je niet trainen, klaar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X