Vraagje.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraagje.

Ik ben net nieuw met gewichten 15 jaar oud , ik eet nu rijst met gebakken vis (witvis) met vifit drink daarna trAINEN en daarna kwark van 500 ml opeten doe ik het goed of te veel?

Uit slechts zo weinig informatie zal iemand moeilijk kunnen zeggen of je iets goed/fout doet. Probeer is wat duidelijker te omschrijven wat je de rest vd dag eet en ik hoeveel verschillende keren je een maaltijd nuttigt.
    Student Fysiotherapie

Mirin'

Comment

Originally posted by iNtense View Post
      Uit slechts zo weinig informatie zal iemand moeilijk kunnen zeggen of je iets goed/fout doet. Probeer is wat duidelijker te omschrijven wat je de rest vd dag eet en ik hoeveel verschillende keren je een maaltijd nuttigt.
      Sorry, wat ik bedoel is het goed als ik gebakken witvis met rijst eet weet niet hoeveel eiwitten maar vifit+kwark is al 45 gr eiwitten hoeveel moet ik daglijks hebben?

Comment

Originally posted by Turk4life View Post
        Sorry, wat ik bedoel is het goed als ik gebakken witvis met rijst eet weet niet hoeveel eiwitten maar vifit+kwark is al 45 gr eiwitten hoeveel moet ik daglijks hebben?
        Hangt van je lichaam af (gewicht bijvoorbeeld). Als je even rond zoekt op het forum vind je vast wel meerdere topics waar dit haar fijn uitgelegd wordt.
        Nothing is over until you stop trying!

Comment

Originally posted by Turk4life View Post
          Dat staat in de sticky's bij de voedingschema's dus een beetje op het forum zoeken en je vind de meestte antwoorden al
          Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
          musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X