Nieuw voedingsschema eindcheck

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nieuw voedingsschema eindcheck

Beste BN'ers,

een tijd geleden had ik de verhoudingen (E,K,V) veranderd in mijn voedingsschema (Omdat ik toen dacht dat ik veel vet was aangekomen wat nu eigenlijk wel meevalt). E: 30% K: 60% V: 10%. Een tijdje daarna E: 30% K: 55% V: 15%. Ik heb gemerkt dat ik niet meer aankwam. In een aantal maanden ben ik kwa gewicht niet meer aangekomen maar gewoon constant gebleven.

Om deze rede heb ik de verhouding weer terug gebracht naar E: 25% K: 50% V: 25%. Daar ging ik namelijk eerst goed op.

Mijn huidige voedingsschema zit in de bijlage. Zijn er hier nog op en aanmerkingen?

Attached Files

Niemand? Geen commentaar?

Comment

Uhm, wat denk je precies dat de gevolgen zijn van het wisselen van die KEV verhoudingen/waarom doe je dat?
      Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by pescatore View Post
        Uhm, wat denk je precies dat de gevolgen zijn van het wisselen van die KEV verhoudingen/waarom doe je dat?
        Op aanraden van me fitness instructeur kreeg ik te horen dat ik de verhoudingen moest aanpassen nadat ik hem vertelde toen ik dacht veel vet aan te zetten. Daarna zei ik dat ik niet echt vooruit ging en vertelde hij dat ik dan de vetten wel weer iets kon opschroeven en kijken wat er dan zal gebeuren.

Zo doende.

Comment

Ik bedoel dit niet onvriendelijk of bijdehand maar probeer eerst eens die vraag te beantwoorden met argumenten. Probeer niet zomaar dingen te doen omdat persoon A of B dat zegt maar doe het wanneer je begrijpt waarom. Ik zou dus gewoon daar beginnen.

Verder begrijp ik de vele dextrose niet en de carbs voor het slapen gaan. Hoezo 4000+kcal? Omdat de instructeur het zegt is hier wederom niet echt een antwoord
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Rede was dus om de bulk wat cleaner te maken.

Rede van veel dextrose is zodat ik daarop train, zowel voor als na. Zodat ik niet mijn reserves (spier, vet) zal verbranden tijdens de training. (Mijn training duren lang, 2 uur)

En het is idd heel veel eten heb hier ook best wel moeite meer om dit elke dag te consumeren maar anders kom ik gewoon niks aan. Blijkbaar heeft mijn lichaam zoveel nodig. Misschien een idee om metabolisme wat naar beneden te brengen voor een tijdje en dan weer veel gaan eten?

Comment

Iemand?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X