Wat gebruiken jullie om kwark naar kantoor of school mee te nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wat gebruiken jullie om kwark naar kantoor of school mee te nemen?

Daar ben ik zeer benieuwd naar. Ik heb niet zo'n zin om een bak kwark in de originele verpakking bij mijn laptop in de tas te dumpen, want dat is gewoon vragen om moeiljkheden. Waar ik naar op zoek ben is iets waar 0,7 liter in past en wat liefst ook nog eens de temperatuur op peil houdt.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Het betere tupperware, van die bekers, daar kun je met een elastiekje een coolpack om doen...
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Dan gooi ik het in de koelbox in de auto, maar daar heb jij weinig aan haha.

Bij de Xenos heb je van die saladebakken met een koelelemen in het midden. Die zijn net wat groter dan een bak kwark, dus die konden wel eens dat formaat hebben. Zover ik weet zit daar ook een goede sluiting op, iets wat vacuum trekt of een draaidop oid.
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

In mijn shakebeker. Kan iets van 0,7L houden, en als de dop erop zit, kun je eventueel nog wat bijvullen via het drinkgat. Perfect dus om zelfs je kwark met wat water om te toveren in een shake.

Overigens gaat dat bij mij ook gewoon in de laptoptas, wel in een ander compartiment.
        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Kijk hier eens naar ook:

Tupperware - Cool Stackables Cool Pack - Cool Stackables range - Cool Stackables - Collection Products List - Products Gallery
          Tupperware - Stapelschalen Cool - Stapelschalen Cool Overzicht Gamma - Stapelschalen Cool - Gamma - Producten

In die hoek kun je ook kijken

Comment

Bedankt voor de handige tips, lieve mensen. Het wordt zeer gewaardeerd en ik kan er wat mee.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
              Bedankt voor de handige tips, lieve mensen. Het wordt zeer gewaardeerd en ik kan er wat mee.
              Daar is volgens mij een spreekwoord voor. Iets met oogsten en zaaien meende ik.

Maar is het niet handig om er gewoon zo'n wijnkoeler omheen te doen? Die zijn er vast wel in maatje 'zuiplap'.
              Last edited by scoobydoo; 10-09-2012, 13:13.

Comment

Ik heb een bakje van tupperware waar toevallig echt precies een bak in past, doe het daar dan altijd in. Niet gekoeld maarja dat neem ik maar voor lief vind dat niet zo'n ramp
                "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                  Daar is volgens mij een spreekwoord voor. Iets met oogsten en zaaien meende ik.
                  Wie wind zaait, zal storm oogsten.
                  - Dave Tate

Comment

Als je zo'n set met van die klik-klemmetjes om t af te sluiten dan zijn die echt ideaal idd. Kan vrijwel niks misgaan

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Wie wind zaait, zal storm oogsten.
                      En kijk maar eens naar die stormloop van reacties. :')

Enfin, ik zal verder niet te veel slowchatten hier.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                        Die zijn er vast wel in maatje 'zuiplap'.
                        Moet ik maar ns gaan kijken dan

Comment

Tupperware is topspul, kost iets meer maar is het dan ook wel waard.

Comment

Originally posted by Rawis View Post
                            Tupperware is topspul, kost iets meer maar is het dan ook wel waard.
                            Het is alleen zo jammer dat je zowel tupperware als een gewoon bakje gelijk kan wegmikken als je het ergens hebt laten slingeren en er nog een restje broccoli met vis in zat
                            Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                              Het is alleen zo jammer dat je zowel tupperware als een gewoon bakje gelijk kan wegmikken als je het ergens hebt laten slingeren en er nog een restje broccoli met vis in zat
                              Rode pastasaus is ook geen aanrader btw

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X