2 vragen (drinken / waarin bakken)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2 vragen (drinken / waarin bakken)

Heey,

ik vind het totaal niet erg, en ben niet te lui om alleen maar water te drinken, maar af en toe iets met wat smaak is ook wel lekker. Nu heb je dat crystal clear (lekker vrouwlijk haha) maar zou het kwaad kunnen om 's avonds soms dat te nemen? Ze beweren dat er maar 1kcal in zit.

En waar bakken jullie bijv je kip in? Olijfolie? Of gewone bakboter?

Groetjes,
    Dex

Ik bak mijn kip in die bertoli olijfolie, crystal clear kan na mijn aanzien weinig kwaad

Comment

Kan je gewoon drinken. Ik bak in knoflookolie

Comment

Waar je mee zit met al die drankjes van 1 kcal (light, zero ect.) Is dat erg zoetstoffen in zitten die allemaal ook niet heel geweldig voor je zijn. Zo op ze tijd kan het niet veel kwaad. Alles wat je teveel neemt is natuurlijk slecht he...

Voor de rest bakt denk ik bijna iedereen hier in olijfolie.

Comment

Oke bedankt, ja crystal clear alleen af en toe in de avond, dit aangezien ik zelf altijd enorm veel frisdrank dronk, 1 fles per dag minimaal en nog taxi en andere fruistshit. Dus het is ff afkicken en dan is het wel fijn om af en toe ff wat met smaak te hebben.

Dus bedankt, ik ga nu boodschapjes doen haha (:

Comment

Originally posted by Gebruiker View Post

Voor de rest bakt denk ik bijna iedereen hier in olijfolie.
            Ik gebruik liever rijstolie of cocosvet of roomboter. Olijfolie is voor koude verwerkingen wat mij betreft.

Comment

Nou zojuist m`n eerste bb avond maal, 125gram rijst (ongekookt gewicht) 200gram kipfilet (met beetje peper/zout) en 200gram groente (brocoli, bloemkool, wortelen) vond het lekker alleen vraag me af.

Is die rijst in de excelsheet qua gewicht ongekookt of gekookt uitgerekend. Ik kreeg me toch een bord, jezus, helemaal vool met rijst XD

Comment

Ongekookt
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X