Goedemiddag,
Ik ben erwin.
Na een tijdje uit de runnin te zijn geweest wil ik nu het sporten weer op pakken nu wil ik graag ook wat maar massa krijgen maar niet aan komen in gewicht en mischien eventueel iets minder vet te krijgen.
Nou heb ik me aardig georienteerd op deze website en onderandere internet
toen heb ik dit voedingschema aangemaakt
voedingsschema Erwin onderhoud.xls
Avond eten is leeg omdat ik moet eten wat de potschaft maar dat hou ik bij via een eet meter. dus die Calorieen moet er nog bij.
Nou was mijn vraag of mijn koolhydraten hoger moeten of juist mijn eiwiten of vetten.
Ook had ik een vraag in verband met mijn werk.
Ik werk in de logistiek (productie) paketbezorging.
Nou is dit wel redelijk zwaar werk sommige paketen zijn ligt en sommige rete zwaar dus na het eind van mijn werk zijn mijn spieren aardig belast
Moet ik dan mijn Whey bij mijn ontbijt verplaatsen naar 8:30 ipv 3:30?
Heel erg bedankt,
Erwin
Ik ben erwin.
Na een tijdje uit de runnin te zijn geweest wil ik nu het sporten weer op pakken nu wil ik graag ook wat maar massa krijgen maar niet aan komen in gewicht en mischien eventueel iets minder vet te krijgen.
Nou heb ik me aardig georienteerd op deze website en onderandere internet
toen heb ik dit voedingschema aangemaakt
voedingsschema Erwin onderhoud.xls
Avond eten is leeg omdat ik moet eten wat de potschaft maar dat hou ik bij via een eet meter. dus die Calorieen moet er nog bij.
Nou was mijn vraag of mijn koolhydraten hoger moeten of juist mijn eiwiten of vetten.
Ook had ik een vraag in verband met mijn werk.
Ik werk in de logistiek (productie) paketbezorging.
Nou is dit wel redelijk zwaar werk sommige paketen zijn ligt en sommige rete zwaar dus na het eind van mijn werk zijn mijn spieren aardig belast
Moet ik dan mijn Whey bij mijn ontbijt verplaatsen naar 8:30 ipv 3:30?
Heel erg bedankt,
Erwin
Comment