Starten met een voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Starten met een voedingsschema

Beste bodynet leden,

graag hoor ik jullie mening over mijn voedingsschema.
    Ik ben een beginnende fitnesser en heb ook niet veel ervaring met betrekking tot voedingsschema's.

Ik fitness op maandag, dinsdag en donderdag en heb als voornamelijk doel om toe te nemen in massa en kracht.

In de bijlage vinden jullie mijn schema.
    Attached Files

Zou iemand hier is zijn kritiek op los kunnen laten ?

Comment

Je hebt al een goede stap gezet.
      Qua fruit zou ik wel variëren in fruitsoorten. Ik neem aan dat je niet elke dag spinazie eet maar dat je het als voorbeeld er neer hebt gezet? De ontbijtkoek om 15:30 uur is geen maaltijd. Voeg hier eiwitten aan toe. Ook eet je veel brood, dat is op zich ok, maar beter is om te variëren. Hetzelfde geld voor de eiwitshakes, daar gebruik je er best veel van. Kijk dus ook even naar andere eiwitbronnen.

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
        Je hebt al een goede stap gezet.
        Qua fruit zou ik wel variëren in fruitsoorten. Ik neem aan dat je niet elke dag spinazie eet maar dat je het als voorbeeld er neer hebt gezet? De ontbijtkoek om 15:30 uur is geen maaltijd. Voeg hier eiwitten aan toe. Ook eet je veel brood, dat is op zich ok, maar beter is om te variëren. Hetzelfde geld voor de eiwitshakes, daar gebruik je er best veel van. Kijk dus ook even naar andere eiwitbronnen.
        Ik heb de spinazie inderdaad als voorbeeld erin gezet. Heb je een tip voor een 'snelle snack' voor in de middag? Werk in een winkel en kan niet altijd goed eten tijdens m'n werk.

Het fruit zal ik zo veel mogelijk proberen te varieren en evt. vervang ik de whey voor vis op sommige dagen ook voor de variatie.

Comment

Het lijkt erop dat je teveel eiwitten in je schema hebt staan.
          Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X