Ik kan het zo niet 1..2 vinden op de zoekfunctie.
Dus ik open er maar 1 , sorrie als men hier al eerder over is begonnen!
Maargoed , ik vind kwark dus NIET te eten. Maar ik zie het in veel schema's terugkomen dus ik zat naar een ander iets te kijken
Magere kwark met magere yoghurt van Optimel.
2 smaken gebrobeerd tot nu , aardbei lijkt op een danoontje , appel heeft iets weg van appeltaart.
Deze krijg ik dus makkelijk 500gr van weg
Maar nu vraag ik me dus af.. Kan ik dit dan eten als vervanging voor de kwark die ik in zoveel schema's zie. Het is tenslotte geen kwark natuurlijk , maar ik vroeg het me gewoon af.
Hier de voedingswaardes per 100gr
Kcal 40
Eiwit 5,7
KH 4,5 waarvan suikers 3,1
vet -
Staan ook nog dingen op als vitamine natrium enz maar dat is geloof ik niet heel belangrijk is voor de conclusie.
Dus ik open er maar 1 , sorrie als men hier al eerder over is begonnen!
Maargoed , ik vind kwark dus NIET te eten. Maar ik zie het in veel schema's terugkomen dus ik zat naar een ander iets te kijken
Magere kwark met magere yoghurt van Optimel.
2 smaken gebrobeerd tot nu , aardbei lijkt op een danoontje , appel heeft iets weg van appeltaart.
Deze krijg ik dus makkelijk 500gr van weg
Maar nu vraag ik me dus af.. Kan ik dit dan eten als vervanging voor de kwark die ik in zoveel schema's zie. Het is tenslotte geen kwark natuurlijk , maar ik vroeg het me gewoon af.
Hier de voedingswaardes per 100gr
Kcal 40
Eiwit 5,7
KH 4,5 waarvan suikers 3,1
vet -
Staan ook nog dingen op als vitamine natrium enz maar dat is geloof ik niet heel belangrijk is voor de conclusie.
Comment