Originally posted by nohman
View Post
eerste cutschema
Collapse
X
-
Originally posted by nohman View PostHmm ok, ik ben al zenuwachtig genoeg van mezelf.. En superongeduldig..
ook ervaring met PWO's? en zijn BCAA's beter om te nemen voordat ik ga hardlopen dan mn standaard whey perfection?
Enige wat nog iets van nut heeft/kan hebben: creatine, omega3-caps en een degelijke multivit, de rest lekker laten staan alleen maar zonde van je geld
Als je zo diep gaat cutten dat je BCAA supplementatie nodig hebt kun je beter stoppen, het enige wat ik als 'supplement' aanraad is iets van suiker meenemen (mars?) als je op een lege maag gaan cardio'en, just in case.
Comment
-
Omega3-caps en multivit neem ik al.. Wat bedoel je met "Als je zo diep gaat cutten dat je BCAA supplementatie nodig hebt kun je beter stoppen"?
Doe cardio in het weekend op "lege maag" (whey shake), gaat me goed af.. Suiker lijkt me het laatste wat ik dan moet nemen wil ik er iets aan hebben of zie ik dat verkeerd? Het doel van op lege maag cardioen is toch dat je vetreserves sneller worden aangesproken omdat je geen Khtjes in je systeem hebt?
Comment
-
Hoi daar,
het lijkt erop alsof ik afgelopen 3 weken een beetje ben blijven steken. Mn gewicht schommelt tussen de 70 en 71 kilo. Mn vetpercentage blijft gelijk. Ik eet nog steeds 2300 kcal (onderhoud 2700), maar misschien komt dat neer op iets meer, aangezien ik geen vet lijk te verliezen.
Wat zal ik doen?
kcal omlaag?
Comment
-
Als je vetpercentage laag begint te worden zal je lichaam gaan proberen om een verdere afname tegen te gaan (simpel gezegd). En dan wordt het moeilijker om nog verder te cutten. Het zou kunnen zijn dat je tegen dat niveau aan begint te lopen. Als je in een dergelijke situatie zit en je kcal inname gaat verlagen dan loop je het risico dat je metabolisme af zal gaan nemen. En dan kom je in een neerwaartse spiraal terecht, en dat wil je niet. In plaats van verder cutten doe je er in dat geval verstandig aan een nieuw doel te bedenken.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
ipv cutten dus even gaan bulken/onderhoud? Wil ik opzich wel, maar probleem is ik moet zwembroek-ready zijn in februari en ik ben liever droger dan groter..
Ik ga even 2 weken proberen wat 2150 kcal met me doet. Mn cardio kan ook wel een impuls gebruiken.
Is het hypotetisch gezien mogelijk dat een persoon zn vet houdt en spier verliest? en dan bedoel ik gewoon echt 2 kilo gewicht kwijt -> 0% daling in VP ??
Comment
-
Originally posted by nohman View Postipv cutten dus even gaan bulken/onderhoud? Wil ik opzich wel, maar probleem is ik moet zwembroek-ready zijn in februari en ik ben liever droger dan groter..
Ik ga even 2 weken proberen wat 2150 kcal met me doet. Mn cardio kan ook wel een impuls gebruiken.
Is het hypotetisch gezien mogelijk dat een persoon zn vet houdt en spier verliest? en dan bedoel ik gewoon echt 2 kilo gewicht kwijt -> 0% daling in VP ??
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment