In dat geval heb je m'n vorige post over je schema niet gelezen. Cel H7 wordt in de berekening niet gebruikt omdat je niet "standaard" hebt geselecteerd.
eerste cutschema
Collapse
X
-
Dit zijn mijn metingen van de afgelopen 6 weken:
datum - kg - vp - vvm
21/09/2012 - 70.3 - 15.5% - 59.4035
06/10/2012 - 69.7 - 13.5% - 60.2905
20/10/2012 - 70.2 - 13.0% - 61.074
ik doe 3 x KT in de week en 3 x cardio, hierdoor heb ik mijn activiteitenfactor geschat op 1.65. Mn behoefte is dan 2800 en ik cut op 2300. hoe kan ik nog vvm aankomen? aangezien ik hier overal lees dat spier maken EN vet verbranden niet mogelijk is.
Comment
-
Originally posted by nohman View Postaangezien ik hier overal lees dat spier maken EN vet verbranden niet mogelijk is.
om meer vvm aan te komen zou je je kcals gewoon eens heel langzaam wat op kunnen schroeven en kijken hoe je er op reageert.
Comment
-
Originally posted by Robbie1970 View PostMisschien een paar procenten??Zo snel verlies je geen paar procenten.
Dieet pas je aan op je training, cutten is vanaf 10% vol gas met 12 weken max intensiteit, je doet wat je moet doen, al is dat 4 weken. op vis en groente leven.
ik bedoel stel dat je 4 kg vet verliest dat je door toepassen van bovenstaande misschien een paar % meer kg verliest (4,1 bv) uiteraard scheelt het geen %'en op je vet%
Comment
-
Vraagje.. Ik heb op een normale werkdag 5/6 eetmomenten met goede verdeling, maar in het weekend heb ik minder tijd om steeds om de 2.5-3 uur te eten (al helemaal als ik in de ochtend op lege maag ga cardioen).
Is het dan beter om de maaltijden wat groter te maken en dan 4 per dag, of de intervallen ertussen te verkleinen? Dus 1,5 tot 2 uur tussen elke maaltijd, maar wel 5/6 x per dag.
Of maakt het niks uit?
Comment
-
Het aantal eetmomenten is net wat handig uitkomt en wat je fijn vindt. Vooropgesteld dat je je net als altijd houdt aan je schema. Met zo weinig kcal is het in minder maaltijden verdelen niet zo'n probleem, dat krijg je makkelijk weg volgens mij. Als je er meer maaltijden van maakt, is het net kabouter-eten en krijg je misschien wel trek. Of niet, dat is persoonsgebonden.
Comment
-
Ok thanks, dan ga ik voor wat grotere maaltijden..
Ik lees hier op het forum dat veel mensen in de cut (groter dan ik) maar 100gr Kh op een dag eten. Ik zit op 240gr. Ik verbaas me eigenlijk dat ik zo veel Kh's mag eten tijdens mn cut, maar mn voedingsschema zegt toch echt dat het mag en mn progressie is prima. Als ik met 100gr nog aan mn behoefte moet komen wordt mijn eiwitinname 6x vvm en vetten 2x. Waarom zo laag in de carbs? je zou als je -500kcal op een dag tekort hebt toch gewoon je carbs zo hoog mogelijk moeten houden voor energie bij trainen enz. Maw het gaat toch om het tekort en pas in 2e instantie om de verdeling?
Comment
-
Originally posted by nohman View PostOk thanks, dan ga ik voor wat grotere maaltijden..
Ik lees hier op het forum dat veel mensen in de cut (groter dan ik) maar 100gr Kh op een dag eten. Ik zit op 240gr. Ik verbaas me eigenlijk dat ik zo veel Kh's mag eten tijdens mn cut, maar mn voedingsschema zegt toch echt dat het mag en mn progressie is prima. Als ik met 100gr nog aan mn behoefte moet komen wordt mijn eiwitinname 6x vvm en vetten 2x. Waarom zo laag in de carbs? je zou als je -500kcal op een dag tekort hebt toch gewoon je carbs zo hoog mogelijk moeten houden voor energie bij trainen enz. Maw het gaat toch om het tekort en pas in 2e instantie om de verdeling?BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostEr zijn wat mensen die meedoen aan de bodybuilding wedstrijd genaamd Flex Cup. Die cutten net wat dieper dan jij, maak je maar niet druk. Je bent goed bezig zoals je nu bezig bent als ik zo naar je percentages kijkVergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
-
21/09/2012 - 70.3 - 15.5% - 59.4035
06/10/2012 - 69.7 - 13.5% - 60.2905
20/10/2012 - 70.2 - 13.0% - 61.07
02/11/2012 - 70.0 - 12.0% - 61.6
18/11/2012 - 71.1 - 11.5% - 62.92
komende 2 weken: target = 2300, kev= 41/32/27
trainingsschema:
ma - borst/bicep
di - 45-60min hardlopen
wo - rug/tricep
do - 45-60min hardlopen
vrij - benen/schouders
za - rust
zo - borst/bicep
Ik wil wel eens kijken wat zo'n supp doet als groene thee extract, Ripped (b&f) of een pre-work out boost of iets. Hebben jullie tips of raden jullie het me af?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment