eerste cutschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

In dat geval heb je m'n vorige post over je schema niet gelezen. Cel H7 wordt in de berekening niet gebruikt omdat je niet "standaard" hebt geselecteerd.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Dit zijn mijn metingen van de afgelopen 6 weken:

datum - kg - vp - vvm
      21/09/2012 - 70.3 - 15.5% - 59.4035
      06/10/2012 - 69.7 - 13.5% - 60.2905
      20/10/2012 - 70.2 - 13.0% - 61.074

ik doe 3 x KT in de week en 3 x cardio, hierdoor heb ik mijn activiteitenfactor geschat op 1.65. Mn behoefte is dan 2800 en ik cut op 2300. hoe kan ik nog vvm aankomen? aangezien ik hier overal lees dat spier maken EN vet verbranden niet mogelijk is.

Comment

Originally posted by nohman View Post
        aangezien ik hier overal lees dat spier maken EN vet verbranden niet mogelijk is.
        hmm.. is onzin en voor beginners zelfs behoorlijk goed mogelijk, dat laten je eigen metingen toch ook duidelijk zien.

om meer vvm aan te komen zou je je kcals gewoon eens heel langzaam wat op kunnen schroeven en kijken hoe je er op reageert.

Comment

Thanks! ik ga even 2 weekies op 2400+ kcal proberen

Comment

20/10/2012 - 70.2 - 13.0% - 61.07
            02/11/2012 - 70.0 - 12.0% - 61.6

Zelfde manier verder gaan? eet nu +-2350kcal, 25%vet, 210gr eiwit, rest KH.

Comment

Dat is een nette progressie. Je verliest vetmassa en komt tegelijkertijd evenveel spiermassa aan.

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                Misschien een paar procenten??Zo snel verlies je geen paar procenten.

Dieet pas je aan op je training, cutten is vanaf 10% vol gas met 12 weken max intensiteit, je doet wat je moet doen, al is dat 4 weken. op vis en groente leven.
                sorry lees het nu pas maar ik wil toch even duidelijk hebben dat ik geen %én vetpercentage bedoel
                ik bedoel stel dat je 4 kg vet verliest dat je door toepassen van bovenstaande misschien een paar % meer kg verliest (4,1 bv) uiteraard scheelt het geen %'en op je vet%

Comment

Vraagje.. Ik heb op een normale werkdag 5/6 eetmomenten met goede verdeling, maar in het weekend heb ik minder tijd om steeds om de 2.5-3 uur te eten (al helemaal als ik in de ochtend op lege maag ga cardioen).

Is het dan beter om de maaltijden wat groter te maken en dan 4 per dag, of de intervallen ertussen te verkleinen? Dus 1,5 tot 2 uur tussen elke maaltijd, maar wel 5/6 x per dag.

Of maakt het niks uit?

Comment

Volgens mij maakt dat niet veel uit.

Comment

Het aantal eetmomenten is net wat handig uitkomt en wat je fijn vindt. Vooropgesteld dat je je net als altijd houdt aan je schema. Met zo weinig kcal is het in minder maaltijden verdelen niet zo'n probleem, dat krijg je makkelijk weg volgens mij. Als je er meer maaltijden van maakt, is het net kabouter-eten en krijg je misschien wel trek. Of niet, dat is persoonsgebonden.

Comment

Ok thanks, dan ga ik voor wat grotere maaltijden..

Ik lees hier op het forum dat veel mensen in de cut (groter dan ik) maar 100gr Kh op een dag eten. Ik zit op 240gr. Ik verbaas me eigenlijk dat ik zo veel Kh's mag eten tijdens mn cut, maar mn voedingsschema zegt toch echt dat het mag en mn progressie is prima. Als ik met 100gr nog aan mn behoefte moet komen wordt mijn eiwitinname 6x vvm en vetten 2x. Waarom zo laag in de carbs? je zou als je -500kcal op een dag tekort hebt toch gewoon je carbs zo hoog mogelijk moeten houden voor energie bij trainen enz. Maw het gaat toch om het tekort en pas in 2e instantie om de verdeling?

Comment

Originally posted by nohman View Post
                          Ok thanks, dan ga ik voor wat grotere maaltijden..

Ik lees hier op het forum dat veel mensen in de cut (groter dan ik) maar 100gr Kh op een dag eten. Ik zit op 240gr. Ik verbaas me eigenlijk dat ik zo veel Kh's mag eten tijdens mn cut, maar mn voedingsschema zegt toch echt dat het mag en mn progressie is prima. Als ik met 100gr nog aan mn behoefte moet komen wordt mijn eiwitinname 6x vvm en vetten 2x. Waarom zo laag in de carbs? je zou als je -500kcal op een dag tekort hebt toch gewoon je carbs zo hoog mogelijk moeten houden voor energie bij trainen enz. Maw het gaat toch om het tekort en pas in 2e instantie om de verdeling?
                          Er zijn wat mensen die meedoen aan de bodybuilding wedstrijd genaamd Flex Cup. Die cutten net wat dieper dan jij, maak je maar niet druk. Je bent goed bezig zoals je nu bezig bent als ik zo naar je percentages kijk
                          BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                            Er zijn wat mensen die meedoen aan de bodybuilding wedstrijd genaamd Flex Cup. Die cutten net wat dieper dan jij, maak je maar niet druk. Je bent goed bezig zoals je nu bezig bent als ik zo naar je percentages kijk
                            Er zijn er ook die helaas niet weten wat ze doen en veel te weinig koolhydraten eten. Niet alle voorbeelden zijn goede voorbeelden.

Comment

20/10/2012 - 70.2 - 13.0% - 61.07
                              02/11/2012 - 70.0 - 12.0% - 61.6
                              18/11/2012 - 71.1 - 11.5% - 62.92

komende 2 weken: target = 2300, kev= 41/32/27

trainingsschema:

ma - borst/bicep
                              di - 45-60min hardlopen
                              wo - rug/tricep
                              do - 45-60min hardlopen
                              vrij - benen/schouders
                              za - rust
                              zo - borst/bicep

Ik wil wel eens kijken wat zo'n supp doet als groene thee extract, Ripped (b&f) of een pre-work out boost of iets. Hebben jullie tips of raden jullie het me af?

Comment

Dat gaat goed zo. Gewoon doorgaan, "don't change a winning team".

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X