hongergevoel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• hongergevoel

Het gaat al redelijk snel de goede kant op mijn VP daalt en mijn spieren worden groter na de training op de sportschool zie ik echt al de lichte contouren van een sixpack dus ik ben heel erg tevreden en heb veel vooruitgang geboekt ik de 3 tot 4 weken dat ik nu bezig ben.
    Ik eet alleen onder mijn behoefte (simpelweg omdat mijn VP nog wat omlaag moet), maar soms heb ik echt best wel honger alleen dan zit ik al op het aantal calorien voor de cut.
    dus weet iemand iets dat toch de honger stilt en weinig calorien bevat?

alvast heel erg bedankt.
    You don't quit when you're tired.
    You quit when you're done.

Water drinken en een paar lepels magere kwark

Comment

Meer groene groentes eten
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik eet dan vaak tommies (kleine tomaatjes) of een komkommer. In beiden zitten weinig calorieën

Comment

Originally posted by Cinix View Post
          Het gaat al redelijk snel de goede kant op mijn VP daalt en mijn spieren worden groter na de training op de sportschool zie ik echt al de lichte contouren van een sixpack dus ik ben heel erg tevreden en heb veel vooruitgang geboekt ik de 3 tot 4 weken dat ik nu bezig ben.
          Ik eet alleen onder mijn behoefte (simpelweg omdat mijn VP nog wat omlaag moet), maar soms heb ik echt best wel honger alleen dan zit ik al op het aantal calorien voor de cut.
          dus weet iemand iets dat toch de honger stilt en weinig calorien bevat?

alvast heel erg bedankt.
          ik ben al tijden niet meer met bb bezig,maar als ik het goed onthouden heb is honger hebben nooit goed...dus mss moet je je nodige caloriene over meer stukken verdelen over je dag...

verder kan je mss je calorien halen uit meer eiwitten en vetten dan je nu doet? en mss ben je gebaat bij dingen zoals inderdaad komkommer en kauwgom desnoods zelfs als je eht echt lastig hebt en grapefruit vermidert ook het honger gevoel dacht ik en is nog goed voor tegen vet ook, het doet iets met insuline en dat heeft dan weer met je hongergevoel te maken... en pikant eten is dach tik ook een ideetje...

alles wel nog eens researchen, niet meteen bronnen van

grtz

Comment

Originally posted by Bolder View Post
            ik ben al tijden niet meer met bb bezig,maar als ik het goed onthouden heb is honger hebben nooit goed...dus mss moet je je nodige caloriene over meer stukken verdelen over je dag...

verder kan je mss je calorien halen uit meer eiwitten en vetten dan je nu doet? en mss ben je gebaat bij dingen zoals inderdaad komkommer en kauwgom desnoods zelfs als je eht echt lastig hebt en grapefruit vermidert ook het honger gevoel dacht ik en is nog goed voor tegen vet ook, het doet iets met insuline en dat heeft dan weer met je hongergevoel te maken... en pikant eten is dach tik ook een ideetje...

alles wel nog eens researchen, niet meteen bronnen van

grtz
            beter om geen advies te geven als je totaal niet weet waarover je het hebt
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik eet dan ook een stuk fruit en dat verminderd dat wel wat en heel erg bedankt voor de tips.

Comment

Originally posted by Cinix View Post
                Ik eet dan ook een stuk fruit en dat verminderd dat wel wat en heel erg bedankt voor de tips.
                Fruit bevat veel meer calorieën dan groente, dus lijkt me niet handig. Ook de suikers (fructose) zijn de verkeerde.
                Train hard or go hormone

Comment

okee dus dan groentes zoals een tomaatje tussendoor of wat komkommer
                  (of iets in die trend).

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                    beter om geen advies te geven als je totaal niet weet waarover je het hebt
                    hehe ok^^

Comment

Originally posted by Toph View Post
                      Fruit bevat veel meer calorieën dan groente, dus lijkt me niet handig. Ook de suikers (fructose) zijn de verkeerde.
                      Grapefruit is goed te doen vwb fructose.
                      Purist
                      Verzuren zonder kuren
                      ...ilse weet alles...

Comment

ik eet zelf altijd nectarines en ik heb het even opgezocht en het bleek dat er in nectarine minder fructose zit dan in een grapefruit (beiden wel laag fructose fruit) dus ik denk dat ik dan wel goed zit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X