Alternatief voor tonijn?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Alternatief voor tonijn?

Ik heb een vreemd probleem gekregen.

Sinds een paar dagen geleden heb ik een totale afkeer gekregen van tonijn, ik krijg het niet meer binnen.

Gisteren heb ik hem amper binnen gekregen, weet niet hoe het komt of waarom, ik hield er nochtans zoveel van.
    Nu zag ik bij recepten, het recept voor tonijnsalade staan. Dit leek me lekker maar alleen mag ik geen mayonaise eten, ketchup mag wel een beetje denk ik.

Iemand nog een alternatief voor tonijn ofzo?

kwark met een handje nootjes, enigste nadeel je zit hierdoor wat hoger in koolhydraten.
    verder: caseïne shake (Dit is een langzaam opneembaar eiwit supplement) + scheutje olijfolie bij je shake
    Calisthenics / Street workout

Comment

Probeer je tonijn eens een totaal andere smaak te geven. Met wat sambal en wat uitjes bijvoorbeeld. Misschien helpt dat?
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Makreel in water uit blik.
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

Ik vind tonijn ook smerig maar door een portie rauwkost is het nog wel weg te krijgen.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Je hebt verse tonijn of tonijn uit de diepvries, dat smaakt heel anders, een beetje zoals biefstuk. Het is wel meer werk om dat klaar te maken. Je moet het bakken in de grillpan en de diepvriesvariant eerst nog ontdooien.

Je kunt ook andere vis nemen: zalm, makreel, forel, alle ook in gerookte variant te verkrijgen en in blik, misschien vind je dat wel lekker?

Comment

of gewoon niet zeuren en opeten! denk je dat ik het lekker vind? nee, gewoon uit het blik lepelen.
              sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

makreel uit blik, pangasiusfilet+(cashew) noten omega caps

Comment

Pangasius, wilde zalm, koolvis, tilapia, kabeljauw, forel, tonijn, makreel, haring, sardienen, kip, kalkoen, casseïne shake, kwark, mager vlees.

Genoeg? En waarom mag je geen mayonaise? Mag je wel yogonaise? Tenzij je allergie hebt ofzo, zou je het best kunnen pakken hoor zolang je er maar ruimte voor maakt in je voedingsschema
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

tonijn in olie heerlijk slurp zo bakkie leeg en tip gooi er wat ketchup door als je het echt niet weg krijgt kijk wel even je voedingschema na als je er ketchup bijvoegd zou je bij iets anders moeten minderen om zo op je waardes te blijven

succes

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X