Vet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wat voor ziekte heb je?
    The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post

Ja, ik geloof dat je gelijk hebt.
      Zucht,... soms word ik moe van mezelf. Ik haalde hem door de war met een andere Mischa
      Het is ook wel een beetje een vrouwennaam, hoor. Mijn kat heet bijvoorbeeld ook Mischa, en dat is een poes.
      Maar uit het verhaal maakte ik op dat het een man moest zijn.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
        Het is ook wel een beetje een vrouwennaam, hoor. Mijn kat heet bijvoorbeeld ook Mischa, en dat is een poes.
        Maar uit het verhaal maakte ik op dat het een man moest zijn.
        en na 32 jaar zie ik dat kat afkorting is voor kater.... made my day
        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
          en na 32 jaar zie ik dat kat afkorting is voor kater.... made my day

Ja, geloof me, je kunt nog veel van mij leren.
          "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Kon niet meer editten opeens maar voor de volledigheid (als je nu toch iets wil leren :P ):
            Kat is de naam van het dier op zich, kater en poes respectievelijk voor mannelijk of vrouwelijk.
            Net als bij de cavia het zeugje en beertje heet bijvoorbeeld.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X