Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Graag opbouwende kritiek over mijn cuttingschema
    Heb er geen behoefte per maaltijd bijgezet bijgezet maar dit komt neer op mijn dagelijkse inname.
    Behoefte 3250 calorieën

Maaltijd 1 7:00 4 gebakken eieren + broccoli of als ik naar school moet een whey shake en een banaan+ glas grapefruitsap van 250 ml

Maaltijd 2 9:00 brood met eigengemaakte tonijnsalade bestaande uit 25 gram eiwit halve eetlepel yogonaise en 2 volkoren bruine boterhammen.

Hiertussen in een banaan als ik honger heb of tussen maaltijd 3 en 4

Maaltijd 3 11:00 brood met eigengemaakte tonijnsalade bestaande uit 25 gram eiwit halve eetlepel yogonaise en 2 volkoren bruine boterhammen.

Maaltijd 4 13:00 brood met eigengemaakte tonijnsalade bestaande uit 25 gram eiwit halve eetlepel yogonaise en 2 volkoren bruine boterhammen.

Fitness
    15:00 whey shake

Maaltijd 5 17:00 ong 50 gram noten of cashewnoten pinda's of pistach.

Maaltijd 6 19:00 avond eten eten wat de pot schaft meestal bestaande uit klein tonijn, kip, sojashit of iets dergelijks met rijst of spaghetti. Deze maaltijd word altijd aangevult met groentes. + glas grapefruitsap van 250 ml

Maaltijd 7 bestaat uit pakje kipfilet van 100 g kipfilet en meestal nog een handje nootjes.

Maaltijd 8 bakje magere kwark 500gvoor het slapen gaan.

Verder ben ik echt een water junkie en drink ik zo'n 3.5-4l water per dag.
    Ik zit momenteel ook aan de creatine, moet ik hier mee stoppen voor de cut ivm het water vasthouden van de creatine?

Als je met dit schema resultaten ziet waar jij tevreden mee bent kan je het blijven volgen. Ik ben zelf niet zo'n fan van brood. Werk liever met rijst/ volkoren pasta, kip, rund en zalm. Verder meen ik een tijdje terug op dit forum gelezen te hebben dat het niet wenselijk is rondom je training veel vetten naar binnen te werken (ivm de 50gram noten). Dat zou je zelf even moeten opzoeken. Over de creatine kan ik niets zeggen, sorry.

Wat zijn je stats? Ben wel benieuwd aangezien 3250kcal in mijn ogen best veel is voor een cut

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X