Brinta/Whey/Melk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brinta/Whey/Melk

Beste mensen,

Ik weet dat er al een miljoen topics overal zijn over brinta, whey en melk maar ik kon nergens een goede oplossing vinden voor mijn probleem.

Vanochtend heb ik eens whey bij m'n brinta met warme melk gedaan. Dit was geen succes. Het mengde voor geen meter en overal waren klonten whey, heb het wel gewoon opgegeten maar op deze manier is het niet voor herhaling vatbaar.

Om dergelijke strapatsen in de toekomst te voorkomen: Is het misschien een goede oplossing om mijn whey en brinta in een grote bak alvast te mengen in de gewenste verhouding voor een aantal dagen? Dan kan ik gewoon wat scheppen van m'n whey/brinta mix bij m'n warme melk gooien 's ochtends. Of mengt het beter als ik het gewoon koud eet?

Alvast bedankt!
    Nothing is over until you stop trying!

Gewoon de hele zooi in de blender gooien. Probleem opgelost.
    I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
    - Dave Tate

Comment

of apart,
      ik kreeg het gemixt niet naar binnen.

Comment

Mix je whey met koude melk in je shakebeker, dan warm je het evt een beetje op en daarna pas de brinta er door heen. Als het goed is heb je dan geen klonten bij je whey en anders doe je denk ik toch iets verkeerd!
        What you eat in private, you wear in public.

Comment

Als je whey erbij wil nemen, dan kan je het beter gewoon los nemen. Door het shaken heb je toch altijd weer een laag schuim erop wat vaak weer gaat uitzetten wanneer dit in de magnetron wordt verwarmt.

Comment

Wat inferno zegt, hele zootje in de blender smijten.
            Ik doe zelf brinta/whey met water in de blender en drink de melk er apart bij.
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Ik had hetzelfde probleem.. ook met havermout..

Originally posted by Laramr View Post
              Mix je whey met koude melk in je shakebeker, dan warm je het evt een beetje op en daarna pas de brinta er door heen. Als het goed is heb je dan geen klonten bij je whey en anders doe je denk ik toch iets verkeerd!
              en dit is de oplossing..

als je het koud wil eten doe je wat inferno zeg.. je kan ook gewoon alles in je shakebeker mieteren.. melk, dan whey, dan brinta.. en dan shaken.. gaat ook prima.

Comment

Ik maak ook eerst de shake klaar en doe er dan brinta bij. Niet nadenken over hoe smerig het is en snel opdrinken.
                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X