carb loaden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• carb loaden

moet je carbloaden boven je behoefte?
    lijkt me wel logisch anders verbrand je het weer, maar ik weet het niet zeker

Het is ook de bedoeling dat je het gebruikt. En extra water drinken voor opslag.
    focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Oke maar met zo'n calorieoverschot word het dan nog steeds opgeslagen als glycogeen of kom je dan ook aan? En ja veel water drinken

Comment

bij een carbload kom je gewicht aan netzo als je gewicht verliest bij depletion.
        waarom wil je carb loaden? over het algemeen is dit voor duursport en daar valt imo een KT sessie niet onder.

of bedoel je een carbcycle? dat is iets anders.

Comment

Originally posted by Teddek View Post
          bij een carbload kom je gewicht aan netzo als je gewicht verliest bij depletion.
          waarom wil je carb loaden? over het algemeen is dit voor duursport en daar valt imo een KT sessie niet onder.

of bedoel je een carbcycle? dat is iets anders.
          ik vroeg het me af want heb er verschillende dingen over gehoort en op internet werd ik er ook niet zo wijs van. Ik heb een tijdje low carb gedaan, nu weer gewoon carb maar ik voel me erg zwak in mn spieren en nog steeds afentoe misselijk. Ik heb gewoon even een load nodig om het weer op pijl te brengen. Morgen ga ik na een fullbody workout extra carbs innemen. Maar bedankt

Comment

Dan is en carbload niet wat je zoekt. Als je langetijd low card doet raak je vroeg of laat uit geput en zal je een tijdje op of boven onderhoud moeten gaan eten.
            Een carbcyle is dan een beter plan. Resultaten duren welicht iets langer, maar je zal het ook langer volhouden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X