Wil echt weer wat bereiken!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wil echt weer wat bereiken!

Bodybuilders,

Sinds afgelopen maandag heb ik de draad met voeding weer willen oppakken (vorig jaar flink geknald met bulken en veel aangekomen, waarvan er nu weer een deel vet af moet). Dit werd wel weer tijd, aangezien voeding haast belangrijker is dan trainen en ik me toch wel steeds weer compleet afbeul in de sportschool.
    Nu ik weer echt resultaat wil gaan bereiken, ben ik begonnen met het opstellen van een voedingschema. Dit plan is na lange tijden goed informeren, lezen, voorbeelden bekijken etc. eindelijk tot stand gekomen.

Ik dacht dus eindelijk weer is goed bezig te zijn...totdat ik vanochtend op de weegschaal een hogere vetpercentage en lagere spiermassa zag. Alle alarmbellen gingen rinkelen bij mij en heb direct hulp gevraagd. Diegene wist mij te vertellen dat ik me meer op de volgende ratio moest richten: KH/E/V 60/30/10. Dat is in mijn schema dus niet het geval.

Nu ik echt ten einde raad ben, vraag ik jullie maar eens om hulp. Dit heb ik echt nodig. Ik ben ervaren in de sport en train ook al lange tijd (met pieken en dalen). Om mijn verbranding te stimuleren train ik nu 3 a 4 keer in de week (bewust ivm herstel, cardio zou miss nog wel op de hersteldagen kunnen) zeer functioneel! Ik wissel cardio af met veelzijdige krachtoefeningen (ong 1 uur lang), na afloop ben ik ook altijd goed vermoeid maar zeer voldaan. Daar ligt het dus niet aan.

Het is echt mijn voedingschema nog die nu geoptimaliseerd moet worden. Zouden jullie je adviezen over mijn schema willen geven? Ik wil echt eindelijk weer eens wat bereiken en die verrekte vetpercentage omlaag brengen!!!

Alvast bedankt!!!!!!

Mijn voedingschema heb ik in het excelbestandje erbij geupload
    Attached Files

Je traint al langere tijd met pieken en dalen en je wisselt cardio af met krachtoefeningen. Je stelt dat het niet aan je trainingsschema ligt, maar daar ben ik nog niet zo zeker van. Op basis van de informatie die je hebt gegeven over je trainingsschema kan ik dat niet achterhalen. Ik heb zo'n vermoeden dat ook hier nog winst te behalen valt voor jou.

Over je voedingsschema, wat zal ik zeggen: stackers en dan energydrink, ontbijtkoek; ik ben geen voorstander van dat soort dingen. Ik weet ook niet hoe je voorheen at, misschien is dit voor jou wel al een enorme verbetering?

Comment

Als je met op en weeg schaal je vp weegt dan ligt je vvm ws nog lager en eet je te veel.
      Ook moet je je af vragen of factor 1,55 niet te hoog is, daar neem je je cardio ws in mee?
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X