Jullie mening over mijn voedingsschema aub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jullie mening over mijn voedingsschema aub

Voedingschema
    Ontbijt magere melk 33KC, 200ml, 6.4 eiw. 9.8KH 0.2vet
    Brinta 366KC, 80gram, 9,6eiw, 59.2KH, 2.0vet
    Appelsientje 54kc, 200ml, 1.0eiw, 11.4KH, 0vet
    Totaal 17gr eiw, 80,4KH, 2,2vet

1e tussendoor
    4 eieren roerbak(eiwit) 28gr eiw, 20gr vet, 0KH
    2sneetjes volkorenbrood. 1.9eiw, 0.93 vet, 13.3KH
    Totaal eiwit 29.9gr eiw, 20,93gr vet, 13.3gr KH

Lunch
    Tomatensoep 140kc, 9gr eiw, 36KH, 15vet

2e tussendoor
    2 volkoren sneetjes met pindakaas 194kc, 8gr eiw, 16vet, 5KH

3e tussendoor
    2sneetjes volkoren 14kc, 1.12gr eiw, 5,4gr KH, 0.24gr vet
    Kipfilet beleg 1 plak 97Kc, 5eiw, 0kh, 0.5vet
    Totaal 6.12gr eiw, 5.4gr KH, 0.74gr vet

Avondeten
    Kip 34.65 eiw, 0KH, 1.8 vet
    Zilvervliesrijst, 2,5eiw 23KH, 0.9vet
    Spinazie, 0.75eiw, 0,75Kh, 0vet
    Tomaten 0.33eiw, 0KH, 1vet
    Avocado 4.0 eiw, 12KH, 18vet

19:00 trainen

Na training gelijk 250ml water + sche whey isolaat

Half uur voor slapen gaan 250ml kwark
    14gr eiw, 10.75gr KH, 0gr vet

Ik trainde 5 dagen PW, maar vanaf maandag switch ik naar rippetoe schema. 3 dagen PW + 3dagen HIIT cardio.

Mijn gewicht is 74kg, lengte 177cm, vetpercentage 18,9. Vvm 60kg.
    6.6 kg vet moet ik kwijt raken om ongeveer op 11 procent te zitten qua vetpercentage.

Onderhoud is 2863kc

Totaal 2147KC
    Totaal benodigheden 175gr eiwit (113gr)
    80gr vet (83.7gr)
    105gr KH (125,75gr)

wat is je doel ??
    i'll be never strong enough

Comment

Originally posted by deadfaces79 View Post
      wat is je doel ??
      Droogtrainen. Ben blij met mijn gewicht. Mag tijd lichter alleen is geen pre. Mijn doel is droger te worden. Vet percentage omlaag

Comment

Met 74kg bij 1.77m zou ik zeker niet lichter willen worden.....

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
          Met 74kg bij 1.77m zou ik zeker niet lichter willen worden.....
          Hoeft ook niet perse, maar ik wil wel strakker worden en mijn vetpercentage wil ik omlaag gooien.
          Daarom het cutten en dit schema. Maar is dit een goede?

Voorheen deed ik altijd meer cardio en daar viel ik goed van af, maar nu heeft krachttraining de overhand. Met cardio.

Comment

Je eet naar mijn menig te weinig, teveel onder onderhoud en te weinig eiwitten en carbs, maar dat blijkt al uit je totalen. Ik zou beginnen met iets van 2700Kcal om te kijken waar je onderhoud ligt. Met je trainingen zou dat best nog wat hoger kunnen liggen.

Ik zou je ook aan willen raden om de stickies nog eens na te lezen over het verband tussen spier, voeding en matabolisme. Is erg belangrijk voor een duurzaam laag VP.

Comment

Je eet naar mijn menig te weinig, teveel onder onderhoud en te weinig eiwitten en carbs, maar dat blijkt al uit je totalen. Ik zou beginnen met iets van 2700Kcal om te kijken waar je onderhoud ligt. Met je trainingen zou dat best nog wat hoger kunnen liggen.

Ik zou je ook aan willen raden om de stickies nog eens na te lezen over het verband tussen spier, voeding en matabolisme. Is erg belangrijk voor een duurzaam laag VP.
              Hoe bedoel je met 2700 kc?

Comment

Hij bedoelt dat je eerst beter een voedingsschema kan proberen te maken op basis van 2700kcal. dat een maandje aanhouden om te kijken waar precies je onderhoud zit. daarna kun je gaan bepalen hoeveel er evt nog af moet qua calorien. Persoonlijk zou ik met deze stats sowieso gewoon op onderhoud gaan eten, je lichaam vormt zich dan veel sneller in de goeie richting. meer spiermassa = meer verbranding = sneller droog worden. Daarbij lijkt me dit nu niet echt een gewicht waarbij je echt droger hoeft te worden. Er kan in elk geval nog flink wat massa bij.
                People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Originally posted by Siegfried Muller View Post
                  Hij bedoelt dat je eerst beter een voedingsschema kan proberen te maken op basis van 2700kcal. dat een maandje aanhouden om te kijken waar precies je onderhoud zit. daarna kun je gaan bepalen hoeveel er evt nog af moet qua calorien. Persoonlijk zou ik met deze stats sowieso gewoon op onderhoud gaan eten, je lichaam vormt zich dan veel sneller in de goeie richting. meer spiermassa = meer verbranding = sneller droog worden. Daarbij lijkt me dit nu niet echt een gewicht waarbij je echt droger hoeft te worden. Er kan in elk geval nog flink wat massa bij.
                  Oh op die manier, top bedankt voor de uitleg.
                  Ja qua gewicht ben ik tevreden, het is het droger worden wat ik wil en als ik mijn ideale percentage heb echt op massa gaan focussen. Een vet percentage van 19 is vrij hoog toch?

Comment

Je snapt het volgens mij nog steeds niet; ga gewoon gelijk voor max. Spierbouw. Meer spier=meer verbranding. Met een VP van 19% is het geen probleem om vet kwijt te raken en spier te bouwen, dus begin niet met te weinig voeding, want je spiermassa is al niet al te groot en je gaat alleen maar verliezen als je te weinig gaat eten.
                    Oftewel; ga minimaal op onderhoud eten, begin met ca. 2700kcal en kijk idd een maandje aan wat er gebeurd en pas daarop je voeding aan.

Comment

Je snapt het volgens mij nog steeds niet; ga gewoon gelijk voor max. Spierbouw. Meer spier=meer verbranding. Met een VP van 19% is het geen probleem om vet kwijt te raken en spier te bouwen, dus begin niet met te weinig voeding, want je spiermassa is al niet al te groot en je gaat alleen maar verliezen als je te weinig gaat eten.
                      Oftewel; ga minimaal op onderhoud eten, begin met ca. 2700kcal en kijk idd een maandje aan wat er gebeurd en pas daarop je voeding aan.
                      Ahah nu snap ik het! Onwijs bedankt dus als ik meer spieren kweek word mijn vp aangesproken. Misschien is dit een foute gedachte maar ik dacht altijd als je spieren kweekt onder je vet dan niet "mooi" gespierd word. Bedoel er verder niets mee. Maar ik vind dat niets. Dusd dacht altijd eerst afvallen, vp omlaag en dan pas massa kweken

Comment

ik ben het helemAAL met emilio75 eens !!!

Hoe eet ik niet te veel? | Voedingscentrum
                        i'll be never strong enough

Comment

Oh op die manier. Ik dacht het verkeerd dus
                          Maar ik zal nu op onderhoud eten kijken wat het met mij doet, en hopelijk vp omlaag.
                          Moet ik cardio dan opschroeven? Of kan ik het zo laten?

Comment

Gewoon trainen en cardioën zoals de bedoeling is dat je dat blijft doen, anders heb je niets aan de uitkomst van je maandje op proef.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X