Vaste maaltijd 7 op 7?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vaste maaltijd 7 op 7?

Beste,

ik zit hier nu al een tijdje op het forum om wat wijzer te worden ivm de voeding etc.
    Nu zie ik veel mensen invullen bij middagmaal bv: 200 gr kipfilet, zilvervliesrijst, wokgroentjes.

Mijn vraag is nu, eet je dit dan wekenlang? Dat is toch ook niet gezond? Of is het de bedoeling dat je een paar alternatieven vindt voor deze maaltijd die je dezelfde verhouding EKV's geven?

Alvast bedankt,

Mvg,

Waarom is dit niet gezond? Gewoon over de loop van de dag gevarieerd eten dan komt het wel goed.
    BP 4x100 SQ10x100 DL12x100

Comment

Nee joh... de ene dag kip + rijst + groente, de andere dag rijst + groente + kip, en dan weer groente + rijst + kip. Is toch genoeg variatie?
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
        Nee joh... de ene dag kip + rijst + groente, de andere dag rijst + groente + kip, en dan weer groente + rijst + kip. Is toch genoeg variatie?
        U humor is echt mijn niveau, zit me echt dood te lachen
        Last edited by Brecht 1993; 19-11-2012, 21:27.

Comment

Originally posted by Apekop View Post
          Beste,

ik zit hier nu al een tijdje op het forum om wat wijzer te worden ivm de voeding etc.
          Nu zie ik veel mensen invullen bij middagmaal bv: 200 gr kipfilet, zilvervliesrijst, wokgroentjes.

Mijn vraag is nu, eet je dit dan wekenlang? Dat is toch ook niet gezond? Of is het de bedoeling dat je een paar alternatieven vindt voor deze maaltijd die je dezelfde verhouding EKV's geven?

Alvast bedankt,

Mvg,
          en elke dag brood is wel gezond?
          maar zorg gewoon voor dat je gedurende de dag genoeg afwisselt.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Ik varieer met kruiden en hoeveelheden. Avondeten is toch elke dag anders dus daar is mijn meeste variatie.

Comment

Is raar dat rijst eenzijdig zou zijn, en brood niet
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Kan makkelijk wisselen tussen kh. E en v . Is in t begin ff rekenen maar na een tijdje weet je alles uit je hoofd. Enige wat ik vast heb staan is ontbijt en 600gram kip.
                Zn vriendin als patricia is wel ideaal als ze echt zo serieus is als ze zich voordoet hierzo

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                  Is raar dat rijst eenzijdig zou zijn, en brood niet
                  Inderdaad. Hoe vaak er niet wordt gevraagd "maar word je dat dan niet zat, elke dag rijst....." waarop ik op dezelfde toon vraag "maar word je dat dan niet zat, elke dag brood....." en dan is het meestal stil.

En verder TS, je kunt eindeloos variëren met groente. En de ene keer tartaar, de andere keer vis en weer een andere keer kip......ik vind het veel en veel gevarierder dan het broodtrommeltje met de bammetjes met kaas.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ik eet het al maanden en eet meer groente dan een gemiddelde persoon... Tot op heden niet ziek of verkouden geworden...
                    " Sky high stacks " - Jesse Pinkman

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                      Inderdaad. Hoe vaak er niet wordt gevraagd "maar word je dat dan niet zat, elke dag rijst....." waarop ik op dezelfde toon vraag "maar word je dat dan niet zat, elke dag brood....." en dan is het meestal stil.
                      Ja maar met brood kun je variëren tussen chocopasta, muisjes, hagelslag en jam. Dat is voor veel mensen letterlijk een trigger.
                      Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                        Ja maar met brood kun je variëren tussen chocopasta, muisjes, hagelslag en jam. Dat is voor veel mensen letterlijk een trigger.
                        Vergeet de speculoospasta niet!

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                          Vergeet de speculoospasta niet!
                          Ah pff, sinds ik een aantal weken lang alleen dat op de boterham smeerde, hoef ik het nooit meer.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                            Ah pff, sinds ik een aantal weken lang alleen dat op de boterham smeerde, hoef ik het nooit meer.
                            En de gains van je leven maakte?

Comment

Originally posted by emilio75 View Post
                              En de gains van je leven maakte?
                              Het is alweer een paar jaar terug hoor, toen was dat soort voer een baseline voor mij. Ik ondervond er dus ook niet iets negatiefs aan qua gains. (:

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X