Ok ik heb nu dus 4 weken 1 schema gebruikt maar ben nog geen 1 kg aangekomen.. 300/400 boven me behoefte gegeten met een 40/35/25 verhouding (280eiwit, 245KH, 77VT). Dit werkt dus blijkbaar niet voor mij en ik heb erg last van acne sinds een paar weken dus kan door teveel eiwitten komen. Ik zie wel aan me lichaam dat ik vet ben kwijt geraakt en spier ben aangekomen dus ik heb wel vooruitgang geboekt, echter wil ik 80kg gaan wegen maar weeg nu maar 66kg met 183cm lengte en 14% vet (ong. gemeten met 3 punts bodyfat caliper).
Is deze e/k/v verhouding misschien beter om te proberen en dan 500kcal boven me onderhoud?
3x 66kg = 198gr eiwitten = 792 kcal
30% = 100gr vet = 900 kcal
Overig = 1308 kcal = 327 Koolhydraten
Ik wou graag weten of ik het goed begrepen heb, van de week ga ik een nieuw schema maken en na 3/4 weken kijken hoe het is gegaan.
Ik wil dus spieren kweken, minder/geen acné meer en ik kom vaak energie te kort bij trainingen en zware dagen werken dus meer KH zou ook kunnen helpen?
Als de verhoudingen kloppen zal ik van de week me schema even delen en dan duimen dat dit wel werkt. Graag tips en opmerkingen voordat ik weer een nieuwe en niet juiste schema in elkaar flanst .
Alvast bedankt!
Me behoefte is trouwens ca. 2480kcal ik weeg alles nauwkeurig en volg me schema strikt. Met deze verhoudingen zit ik op MAX 3000kcal in me nieuwe schema.
Is deze e/k/v verhouding misschien beter om te proberen en dan 500kcal boven me onderhoud?
3x 66kg = 198gr eiwitten = 792 kcal
30% = 100gr vet = 900 kcal
Overig = 1308 kcal = 327 Koolhydraten
Ik wou graag weten of ik het goed begrepen heb, van de week ga ik een nieuw schema maken en na 3/4 weken kijken hoe het is gegaan.
Ik wil dus spieren kweken, minder/geen acné meer en ik kom vaak energie te kort bij trainingen en zware dagen werken dus meer KH zou ook kunnen helpen?
Als de verhoudingen kloppen zal ik van de week me schema even delen en dan duimen dat dit wel werkt. Graag tips en opmerkingen voordat ik weer een nieuwe en niet juiste schema in elkaar flanst .
Alvast bedankt!
Me behoefte is trouwens ca. 2480kcal ik weeg alles nauwkeurig en volg me schema strikt. Met deze verhoudingen zit ik op MAX 3000kcal in me nieuwe schema.
Comment