Hoi allemaal,
Ik ben 19 jaar, weeg 92-94kg en ben 202cm groot.
Vroeger was ik nogal een ectomorph persoon, maar dat is nu min of meer veranderd. Het magere is er toch al af!
Nu zet ik tegenwoordig vrij veel 'skinnyfat' aan. Vooral aan de onderkant van men buik (heb nogal brede heupen dus het wordt nogal geacentueerd -.- )
Nu is men vraag of jullie even men schema willen bekijken en wat feedback willen geven.
Ontbijt:
-75 gr basic bulk oats van xxl (havermout)
-40 gr whey
-300 ml melk
-1 appelsien/kiwi/pompelmoes
-blik makreel ong. 90 gram
Voormiddag:
-2x boterham met pindakaas/hesp/paardenvlees/...
Middag:
-pasta/rijst/brood/aardappel met vis/vlees en groente
Namiddag/snack:
-shake met 1scoop whey, wat pindakaas/bosvruchten, 250 gr kwark, wat noten en 150ml melk
Avond:
-Wat men moeder klaar maakt, normaal gezien vrij evenwichtig en gezond.
Voor het slapen:
-casseine shake / kwark.
Ik drink vrij veel water/groene thee. Ik gebruik geen supps, wil wel creatine, beta alanine proberen...
Alvast bedankt!
Ik ben 19 jaar, weeg 92-94kg en ben 202cm groot.
Vroeger was ik nogal een ectomorph persoon, maar dat is nu min of meer veranderd. Het magere is er toch al af!
Nu zet ik tegenwoordig vrij veel 'skinnyfat' aan. Vooral aan de onderkant van men buik (heb nogal brede heupen dus het wordt nogal geacentueerd -.- )
Nu is men vraag of jullie even men schema willen bekijken en wat feedback willen geven.
Ontbijt:
-75 gr basic bulk oats van xxl (havermout)
-40 gr whey
-300 ml melk
-blik makreel ong. 90 gram
Voormiddag:
-2x boterham met pindakaas/hesp/paardenvlees/...
Middag:
-pasta/rijst/brood/aardappel met vis/vlees en groente
Namiddag/snack:
-shake met 1scoop whey, wat pindakaas/bosvruchten, 250 gr kwark, wat noten en 150ml melk
Avond:
-Wat men moeder klaar maakt, normaal gezien vrij evenwichtig en gezond.
Voor het slapen:
-casseine shake / kwark.
Ik drink vrij veel water/groene thee. Ik gebruik geen supps, wil wel creatine, beta alanine proberen...
Alvast bedankt!
Comment