Mijn voeding. advies graag bulken of cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mijn voeding. advies graag bulken of cutten

Hey mede sportmensen,

mijn gegevens:

Gewicht 85kilo
    vetpercentage 21%

volgens een berekening op het net heb ik:
    2983 kcal nodig
    eiwitten 148 gram
    vetten 66 gram
    koolhydraten 449

mijn voedingsschema ziet er op moment zo uit:
    ochtend
    9uur 2boterhammen (alles bruin brood) 1 pindakaas 1kipfile 1bord vol cornflakes met magere melk
    11uur banaan 1boterham kipfile 1 glas magere melk
    13.00 3 boterhammen pindakaas fruit appel,manderijn of ananas
    15:30 Op moment niks
    17:30 rijst groenten denk hierbij aan wortels, bloemkool, brocceli en dat door elkaar met een lekker stuk vis of kip erbij bakje griekse yoghort met klein beetje siroop, honing of stroop anders krijg ik dat niet weg
    op dagen dat ik train +- half 8 neem ik een shake (water basis) anders een peer of manderijn
    22:00 stuk ananas
    dit eet ik elke dag zins een week maar geen flauw idee of het goed is ik heb best een buikje maar je ziet men buikspieren wel verder voel ik nergens bij mezelf echt ergens vet zitten en ziet overal wel beetje spier zitten maar DUIDELIJK niet droog mijn vraag nu kan iemand mij beetje op weg helpen met een goed voedingsschema en sportschema (kt wil namelijk sterk worden)
    ik ben nog aan het rommelen met trainen doe sqautte deadlifte en bankdrukken dit doe ik thuis heb ook wat halters en gewichten liggen maar dit gaat niet opschieten denk ik mss iemand uit rotterdam of omgeving met wie ik een keer mee mag trainen om me de basis technieken door te geven verder op dagen dat ik niet train doe ik cardio 2x per dag 45 tot uur lopen/joggen.
    hoop dat jullie hier wat van kunnen maken heb het denk ik beetje rommelig erop gezet heb maar ik ga een log bij houden waarop jullie kritiek kunnen geven.

Bvd
    groetjes een persoon die er echt vol voor wilt gaan
    Vet = Spier in rust stand

Ik wil je best helpen maar zet het aub in het excelbestand dat in een van de sticky topics staat. Dat is voor ons allebei veel handiger
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Hey guusd,

Dank voor je advies hier ga ik morgen uitgebreid mee door en zal het goed op het forum zetten.

Groetjes
      Vet = Spier in rust stand

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X