Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Lol sjacho? Ik heb de afgelopen dagen de beste tijd van me leven ondanks dat er heel wat slechte dingen aan en toe gaan in prive situatie. Dus nee ben niet sjacho hoor . Je leest mijn emotie verkeerd uit de berichten.
2eetlepels Olijfolie + halve balsamico(kan meer maar vind ik niet lekker) En dan wat mexicaanse kruiden maar die zal jij wel niet hebben. Iedergeval zeezout erbij en alles wat pittig is
Thanx brah. Heb gister in de winkel kant en klare marinades gevonden, I can die in peace now. Geen flauwe kip meer voor mij.
"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Lol sjacho? Ik heb de afgelopen dagen de beste tijd van me leven ondanks dat er heel wat slechte dingen aan en toe gaan in prive situatie. Dus nee ben niet sjacho hoor . Je leest mijn emotie verkeerd uit de berichten.
1e kerstdag kook ik voor de family
wel wat luxer dan gewend...maar wel passend in mn schema
carpaccio
gegrilde peer/rode ui/huttenkase/walnoten
biefstukje/boontjes/champignons/aardappeltjes uit de oven
wat fruit na misschien...maar meestal word het koffie
2e kerstdag kookt mn moeder
rijst/zalm/witlof
en ik denk wat garnalen vooraf
overdag zal het niet veel afwijken van mn schema
het enige wat ik zal snoepen is een stukje 85% pure chocola
of wat lekkere nootjes
Zat net te kijken op de kerststol die ze hier zitten te eten wat er in zit. Zie ik bij ingredienten weipoeder staan haha, volgens mij voor het eerst dat ik dat bij ingredienten zie staan?
Zat net te kijken op de kerststol die ze hier zitten te eten wat er in zit. Zie ik bij ingredienten weipoeder staan haha, volgens mij voor het eerst dat ik dat bij ingredienten zie staan?
Zit echt in een boel dingen verwerkt, wordt vrij veel gebruikt in de voedingsindustrie. Maakt kerststol er niet beter voor je op
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment