voedingsschema(bulk)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema(bulk)

Ik wil vanaf volgende week serieus richten op bulken. Ik heb hiervoor een voedingsschema gemaakt waar ik mij strikt aan ga houden.
    Graag zou ik jullie mening/kritiek waarderen.
    Attached Files
    work work!

aan jou avatar te zien heb je eerder een cut schema nodig
    SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET

Comment

Originally posted by jobr View Post
      aan jou avatar te zien heb je eerder een cut schema nodig
      Geen woorden, maar daden.

Comment

Dat schema is dus niet OK. Je onderhoudsniveau is ongeveer 2500 kcal/dag (cel J4). Als je wilt bulken doe je daar een paar honderd kcal/dag bij en kom je uit op zo'n 2800~3000. Echter, onderaan de pagina, op regel 97 kom je uit op 3791 kcal. Dat is dus veel te hoog.

Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
          Dat schema is dus niet OK. Je onderhoudsniveau is ongeveer 2500 kcal/dag (cel J4). Als je wilt bulken doe je daar een paar honderd kcal/dag bij en kom je uit op zo'n 2800~3000. Echter, onderaan de pagina, op regel 97 kom je uit op 3791 kcal. Dat is dus veel te hoog.

Misschien heb je hier wat aan: http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-ingevuld.html
          Bedankt voor het kijken, en voor de link natuurlijk. ik heb nog eens na me schema gekeken en het wat aangepast. hopelijk is het nu wel in de juiste richting
          Attached Files
          work work!

Comment

Originally posted by Doekkes View Post
            Bedankt voor het kijken, en voor de link natuurlijk. ik heb nog eens na me schema gekeken en het wat aangepast. hopelijk is het nu wel in de juiste richting
            ontbijtkoek en kaas eruit, mss nog fruit ofzo postworkout, ik weet niet hoelaat je traint maar ik zou zorgen dat je ook nog een maaltijd met langzame carbs na je training eet.

Comment

Dit nieuwe schema is beter, qua verdeling k/e/v. En nu maar uitproberen, zoals ik in dat andere topic beschreef.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X