Zou die eindelijk goed zijn? (cutschema)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zou die eindelijk goed zijn? (cutschema)

Na nog wat aanpassingen gemaakt te hebben hoop ik dat me schema zo goed is ik zou graag jullie meningen willen weten.
    Verder ben ik 95kg 196cm lang en onderhoud is circa 3800.
    Mijn doel is vet afbreken en spieren opbouwen ik fitness nu al zo'n 7 maanden.
    Attached Files

Je eet geen groentes?

En als je af wilt vallen moet je geen volle vruchtenkwark eten. Beter is het om bijvoorbeeld magere kwark met havermout en rozijnen te eten.

Comment

Originally posted by Denniks View Post
      Na nog wat aanpassingen gemaakt te hebben hoop ik dat me schema zo goed is ik zou graag jullie meningen willen weten.
      Verder ben ik 95kg 196cm lang en onderhoud is circa 3800.
      Mijn doel is vet afbreken en spieren opbouwen ik fitness nu al zo'n 7 maanden.
      Kwark vruchten vol bedoel je daarmee van die kwark waar al vruchten en smaakjes enzo aan toegevoegd zijn??

En 1 schep van whey perfection is niet 28 gram he hierin was ik ook getuimeld, maar 1 volle schep van whey perfection is 50gram weeg het maar eens.

Comment

Originally posted by erikz View Post
        Je eet geen groentes?

En als je af wilt vallen moet je geen volle vruchtenkwark eten. Beter is het om bijvoorbeeld magere kwark met havermout en rozijnen te eten.
        is magere kwark met vruchten

Comment

Originally posted by optiflex View Post
          Kwark vruchten vol bedoel je daarmee van die kwark waar al vruchten en smaakjes enzo aan toegevoegd zijn??

En 1 schep van whey perfection is niet 28 gram he hierin was ik ook getuimeld, maar 1 volle schep van whey perfection is 50gram weeg het maar eens.
          Je heb gelijk thanks

Comment

Ga je ook groentes eten? Magere kwark met vruchten is zwaar gezoet en zit dus vol met simpele suikers, nog steeds niet de beste keus.

Comment

Volgens mij heb jij twee topics lopen met betrekking tot hetzelfde voedingsschema? Dat is erg onhandig.
              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X