Eventueel betaalde hulp bij voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eventueel betaalde hulp bij voedingsschema

Ik ben op zoek naar iemand die me kan helpen met een voedingsschema.
    Zie door de bomen het bos niet meer opt moment. Heb net t boek BFFM gedownload, en ben van plan vanaf volgende week cut te starten.

Ben 21, 1.83m lang en weeg op dit moment 82/83kg. Bf is ongeveer 19/20%.
    Ik dacht aan een cut van 2/2.5 maand, ligt ook een beetje aan de resultaten.

Ik begin dan ook met starting strength zodra ik mijn schema heb.

Probleem is dat ik dus door de bomen het bos niet meer zie, de stickies doorgelezen, het probleem is echt de basis, ik snap nu hoe spieren in elkaar zitten etc, alleen het maken van een schema zelf is het probleem.

Hoor t graag.

Als je ervoor wil betalen, http://forum.bodynet.nl/supplementen...a-op-maat.html. Zoniet dan zou ik deze sheet invullen, http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...xcelsheet.html. Zodra je deze invuld en plaatst hebben we een idee over hoe je voeding nu in elkaar zit en wat we eraan kunnen verbeteren. Het zou ook handig zijn als je je trainingschema ergens post want als deze niet goed in elkaar zit dan zal je ook niet de gewenste progressie maken. Er zijn vast wel mensen die open staan om je te helpen waaronder ik mits ik daar de tijd voor heb. Succes in iedergeval!
    Last edited by Tails; 02-01-2013, 00:36.

Comment

Ik ga vanaf volgende week beginnen met Starting Strength, ziet er wel uit als een degelijk schema imo.

Ik zal morgen eerst eens in de sheets duiken die je hebt gepost, kijk ik vanuit daar weer verder. Bedankt iig alvast .

Comment

Originally posted by amped View Post
        Ik ga vanaf volgende week beginnen met Starting Strength, ziet er wel uit als een degelijk schema imo.

Ik zal morgen eerst eens in de sheets duiken die je hebt gepost, kijk ik vanuit daar weer verder. Bedankt iig alvast .
        Succes met ss.
        "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X