Pindakaas

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pindakaas

Hallo,
    Nu ik in vele voedingsschema's pindakaas zie staan zit ik met de vraag of er nog een ander soort broodbeleg is wat ongeveer dezelfde waardes en ingrediënten bevat..

Ik zit namelijk met mijn noten/pinda allergie, heel vervelend..

Neem je als je kipfilet eet een avocado erbij, ff een puree van maken, beetje ketchup en kerrie erdoor, op je broodje smeren, kip erop en klaar.
    "You are what you eat..."
    That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Ben je ook allergisch voor cashew noten? Dat zijn op zich ook prima noten om te eten. Ik heb een tijd geleden een link voorbij zien komen om zelf iets van pindakaas te maken, je kan dan de pinda's vervangen voor cashew noten: Klik even

Je kan altijd Omega 3-6-9 capsules pakken als je de vetten gemakkelijk binnen wilt krijgen. Dit is al wel uitgebreid besproken op het forum dacht ik.

Succes!
      Relax, we're all one with the universe...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
        Neem je als je kipfilet eet een avocado erbij, ff een puree van maken, beetje ketchup en kerrie erdoor, op je broodje smeren, kip erop en klaar.
        Ik zal dit eens proberen! Bedankt voor de informatie.

Originally posted by Farzad View Post
        Ben je ook allergisch voor cashew noten? Dat zijn op zich ook prima noten om te eten. Ik heb een tijd geleden een link voorbij zien komen om zelf iets van pindakaas te maken, je kan dan de pinda's vervangen voor cashew noten: Klik even

Je kan altijd Omega 3-6-9 capsules pakken als je de vetten gemakkelijk binnen wilt krijgen. Dit is al wel uitgebreid besproken op het forum dacht ik.

Succes!
        Ja helaas voor alle soorten pinda's en noten.
        Vroeger als baby een huidziekte gehad en dit is overgeslagen in allerlij allergieën. Na het eten van een appel moet ik ook mijn mond spoelen anders krijg ik blaasjes in mijn mond. Maar verder geen probleem dat ik dan mijn mond moet spoelen haha. Gelukkig geen bijwerkingen met ander fruit, en ja met die noten/pinda's. Heb ze nooit gehad dus ik weet ook niet wat ik mis haha!

In ieder geval bedankt voor de tip, capsules kan ik wel proberen maar ik wil het eerst eens uit mijn voedsel proberen te halen.

Comment

SunButter - SunButter
          .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
          There is no failure except in no longer trying

Comment

te laat om te editten..

Producten | TerraSana Natuurvoeding - Healthfood - Naturkost - Aliments de santé 2012

Zonnebloempasta Terrasana 250G | online kopen aanbieding | Voordelig Vitaal
            .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
            There is no failure except in no longer trying

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X