Zoete popcorn van Pathe, zo slecht nog niet?!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zoete popcorn van Pathe, zo slecht nog niet?!

Hoi mensen,

ik en mijn vriendin zijn goed bezig met afvallen, met kerst natuurlijk wel lekker gegeten en gegourmet. En wat oliebollen met oud & nieuw, maar dat moet kunnen toch?

We houden om de 3 weken een cheat en houden dat vrij goed vol, behalve.... vanavond, eventueel... ligt aan jullie antwoord!

We willen naar de film. En bij de film hoort toch echt popcorn.....
    Wat ik zo lees op het internet is vrij duidelijk,
    popcorn is blijkbaar helemaal niet zo slecht... zeker de airpopped niet, en gezien dat het geval is bij Pathe... willen we misschien vanavond wel een bak!
    Maar,
    niet zonder dit geheel zeker te weten! Vandaar dat ik jullie experts even om raad vraag:

De zoete popcorn van Pathe? Kan dat kwaad?
    Hoe 'zoet' is deze popcorn? Wat is het suikergehalte?

Het is soms schrikken. Zo dacht ik 2 jaar geleden nog dat shoarma rete slecht was en cruesli goed.... om er vervolgens achter te komen dat er 20gr suiker in de meest simpele cruesli zit.

Met een beetje geluk, kan ik zonder schuldgevoel aan een bak popcorn beginnen ZONDER frisdrank, natuurlijk!
    ~love what you do, do what you love~

Originally posted by Optimus_Prime View Post
    Hoi mensen,

We willen naar de film. En bij de film hoort toch echt popcorn.....
    Als je zo denkt kan je overal wel bij cheaten. Bij een film thuis op de bank hoort toch echt een zak chips en glas cola. Bij een voetbalwedstrijd hoort toch echt een koude pils.

Zoete popcorn zit vol met suiker. Hoe zou hij anders zoet zijn?
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Als je wat minder carbs tot je neemt de gehele dag vind ik dat je best wat popcorn kan eten.
      natuurlijk is het niet zo goed maar in mijn mening mag je dat best hebben als je de rest van de week streng genoeg voor je zelf bent.

En welke film word het?
      Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by Guusd View Post
        Als je zo denkt kan je overal wel bij cheaten. Bij een film thuis op de bank hoort toch echt een zak chips en glas cola. Bij een voetbalwedstrijd hoort toch echt een koude pils.

Zoete popcorn zit vol met suiker. Hoe zou hij anders zoet zijn?
        No offense maar wat een slap gelul om het zo weer te vergelijken. Toch niet zo'n gekke vraag? Net zo'n dooddoener als "ik heb geen drank nodig om plezier te hebben met uitgaan". Zo ook dit. Je klinkt als Beaudien, alleen van die kan ik het ondertussen hebben.
        Als iemand goed bezig is heeft hij vast geen mentale uitleg over een zak chips nodig.

OT:
        check wat er inzit aan kh en maak je beslissing. Je dieet valt of staat niet met een keertje popcorn met je meisje bij een bioscoopbezoek
        Last edited by pescatore; 04-01-2013, 18:21.
        Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

popcorn is niet zo slecht misschien. maar zoete popcorn bestaat voor ongeveer de helft uit suiker. popcorn zelf weegt haast niets maar het suiker wel

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            No offense maar wat een slap gelul om het zo weer te vergelijken. Toch niet zo'n gekke vraag? Net zo'n dooddoener als "ik heb geen drank nodig om plezier te hebben met uitgaan". Zo ook dit. Je klinkt als Beaudien, alleen van die kan ik het ondertussen hebben.
            Als iemand goed bezig is heeft hij vast geen mentale uitleg over een zak chips nodig.

OT:
            check wat er inzit aan kh en maak je beslissing. Je dieet valt of staat niet met een keertje popcorn met je meisje bij een bioscoopbezoek
            Hij vraagt toch zelf om de uitleg? Ik zeg alleen maar hoe ik er over denk. Als jij dat slap gelul vindt dan is dat maar zo. Die vergelijking met bier/uitgaan en mijn uitspraken snap ik niet helemaal
            BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Geen idee wat jij als niet slecht ziet. Maar de positieve eigenschappen van de popcorn kan je door die suiker al snel vergeten. Vaak is het ook nog gebrande suiker, en blijft t niet bij een klein beetje.
              Eet omdat je t lekker vindt, en niet omdat je denkt dat t enigszins gezond is, want dan hou je jezelf voor de gek lijkt me. Of het wel of niet de moeite waard is, is een afweging die jullie alleen zelf kunnen maken
              Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                Snap niet wat je er slap gelul aan vind want junk met junk is een prima vergelijking die ja kan trekken dat doet hij zelf ook met oliebollen. Een zak chips een biertje of popcorn voor de tv valt toch allemaal onder dezelfde categorie. Hij vraagt immers of het kwaad kan.

OT:
                Als ik dit zo lees heb je je beslissing al gemaakt en kan je het net zogoed gewoon een bak nemen. Ik zou me niet al te druk over de kcal maken zolang het maar gewoon voor een keertje is en niet tevaak. Maar dat schuldgevoel daar kan ik je niet mee verderhelpen . Zit inderdaad wel vol met suiker lijkt me.

Comment

Als je de voedingwaarde opzoekt en je schema aanpast is er niks aan de hand lijt mij,kan heus wel voor een keer.

Comment

Ok. Dank je wel.
                    Het is besloten, we gaan voor zout!

Ik vertel eerdaags welke film we zijn geweest, misschien spoilt een eikel wel de film als ik vertel welke ;-)
                    ~love what you do, do what you love~

Comment

Originally posted by stanleymarclar View Post
                      Als je de voedingwaarde opzoekt en je schema aanpast is er niks aan de hand lijt mij,kan heus wel voor een keer.
                      Ik denk niet dat je de voedingswaarde van pathé popcorn ergens op kan zoeken. En om nou te vragen bij de mensen die het verkopen welk percentage is suiker zit hierin ? Dan denken ze ook wat is dit nouweer voor randdebiel.

Comment

Care, het doet green reet als je eens in de week slecht eet.
                        Doe je het niet, beter. Doe je het wel, geniet er van.
                        focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Zoete popcorn is volgens mij erg slecht voor je. Maar zie het als cheatmoment. Als je zoals je zegt eens per 3 weken cheat, dan kun je jezelf dat prima gunnen. Het schijnt btw dat je minder popcorn eet als je met je niet-dominante hand eet.

Comment

Als je bereid bent om te betalen voor die troep dan ben je een dief van je eigen portemonee.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

Originally posted by Teddek View Post
                              Care, het doet green reet als je eens in de week slecht eet.
                              Doe je het niet, beter. Doe je het wel, geniet er van.
                              I totally agree

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X